Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:06:05 GMT

توضیح محمودزاده در مورد زمان پنجره تابستانی لیگ 21

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۵۸۸

توضیح محمودزاده در مورد زمان پنجره تابستانی لیگ 21

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تاکید کرد که به هیچ وجه زمان شروع نقل و انتقالات فصل جدید پیش از پایان فصل جاری نخواهد بود.

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگوی کوتاهی با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد، زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم پیش از پایان لیگ بیستم تعیین شود، اینطور واکنش نشان داد: « این موضوعی است که در چند روز گذشته ما هم گاهی در موردش شنیده‌ایم؛ اینکه آیا به خاطر طولانی شدن لیگ فصل جاری، این امکان وجود دارد که زمان نقل و انتقالات، قبل از پایان لیگ تعیین شود؟! در جواب باید اینطور گفت: به هیچ عنوان از لحاظ قانونی این موضوع مبنای حقوقی نخواهد داشت؛ زمان نقل و انتقالات پس از پایان لیگ اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


محمودزاده سپس با اشاره به نمایندگان ایران در رقابت های آسیایی اضافه کرد: « به امید خدا لیگ هم طوری به اتمام خواهد رسید و پنجره نقل و انتقالاتی طوری تعیین خواهد شد که نمایندگان ایران در آسیا بتوانند به بهترین نحو از آن بهره‌ مند شوند و در این خصوص اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.»

 

سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد