Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشترین سرقت از ویلاها و ساختمان های مسکونی حیاط دار بدون حفاظ آهنی منازل، الخصوص اگر در مناطق کم امن هستند، گزارش می شود. با نصب نرده حفاظ دیوار آهنی در اطراف ملک تجاری یا مسکونی خود، ظاهری زیبا را تضمین ‌کنید که نه تنها جذابیت ملک شما را تامین می‌کند، بلکه به عنوان ابزاری برای افزایش ایمنی آن نیز عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حفاظ بالکن در کنار حفاط دیوار به زیبایی نما و امنیت ساختمان کمک می کند، که در ادامه به انواع نرده حفاظ و مزایای آن می پردازیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن صنعت، معمولاً در ساخت و ساز و ایمن سازی ساختمان ها توسط پبمانکاران کمتر به این قضیه توجه می شود و بیشتر هزینه ها برای نمای ظاهری ساختمان و زیبایی آن صرف می شود اما باید توجه داشت که قیمت حفاظ آهنی روی دیوار یا نرده دیوار حیاط به نسبت کل هزینه ای که برای ساختمان می شود بسیار ناچیز بوده و با این کار علاوه بر تأمین امنیت ساختمان و افزایش زیبایی نمای ظاهری، سبب ترغیب مشتری به خرید آن مکان می شوند. باید در نظر داشت که هزینه حفاظ روی دیوار به نسبت بقیه هزینه ها مقدار کمتری دارد و از طرف دیگر این هزینه بین تمام واحدها تقسیم می شود که در حقیقت مبلغ بسیار پایینی برای هر واحد می شود. نرده دیوار حیاط دارای هزینه کم اما بسیار پرکاربرد و لازم برای یک ساختمان است.

حفاظ شاخ گوزنی

انواع حفاظ ها برای امنیت دیوار ساختمان، بر اساس نام تجاری آنها که عبارتند از: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ کلاسیک نیزار، حفاظ نخل مرداب، حفاظ سر نیزه ای و دیگر حفاظ ها می باشند. قیمت حفاظ آهنی روی دیوار: حفاظت و تأمین ایمنی محیط کار یا زندگی یکی از مواردی است که اکثر افراد در زندگی خود به آن اهمیت ویژه ای می دهند و علاوه بر توجه کردن به این قضیه مقداری از درآمد خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مکان کار و زندگی خود می کنند. طبیعتاً راه های تأمین امنیت متفاوت بوده که می توان به نصب دوربین های مداربسته، آژیرهای خطر و دزدگیر، و همچنین حفاظ های فیزیکی همچون نرده دیوار حیاط، حفاظ های روی دیوار و نرده فلزی محوطه اشاره کرد. حفاظ های فیزیکی یک عامل بازدارنده هستند که مانع از ورود افراد متجاوز به داخل محل کار یا زندگی می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی اغلب با متریال های مقاوم مانند آهن ساخته می شوند که همین امر دلیل بر محبوبیت و ماندگاری این مدل از فنس ها در میان عموم مصرف کنندگان شده است. متریال های استفاده شده در تولید انواع فنس های شاخ گوزن، نیازی به مراقبت های متعدد پس از نصب نخواهند داشت و ماندگاری و دوام بالایی دارند. به کمک نصب محافظ، آرامش خاطر برای تک تک اعضای خانه و یا افراد حاضر در محل کار فراهم می­ شود و همچنین نصب آن­ها نیازی به تخصص ندارد؛ چرا که اجرای ساده و اصولی، مزیت و مشخصه ی مهم این نوع حصارها می باشد.

نرده شاخ گوزنی با الهام از شاخ گوزن اما در طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر کارایی بسیار بالا در جلوگیری از ورود سارقین به داخل محوطه، زیبای ظاهری بسیار زیبایی به ساختمان می بخشند. در گذشته برای جلوگیری از ورود سارقین و یا حتی ورود حیوانات مزاحم از سیم خاردار بر روی دیوار محوطه و یا روی زمین استفاده می کردند. امروزه با وسیع تر شدن شهرها و بالا رفتن احتمال سرقت. همچنان الزام استفاده از مانع حفاظتی در اولویت می باشد. اما به منظور حفظ زیبایی ساختمان، طراحان و دکوراتیوهای صنعت ساختمان سازی، به فکر ساخت نرده های حفاظی زیباتر و در عین حال پایدارتر بودند. امروزه نرده های شاخ گوزنی با تنوع و ابعاد و رنگ و جنس مختلف تولید و قابل ارائه می باشد.

نرده پنجره

حفاظ از مهم ترین عناصر در ساختمان درب و پنجره ها می باشند زیرا راه های ورودی به خانه محسوب می شوند و نقطه ای حساس و یکی از ملزومات ایمنی به حساب می آیند کیفیت متریالی در این کالا باید به حد مطلوب باشد تا ایمنی منزل و محل سکونت در سطح بالایی قرار گیرد یکی از این متریال های با کیفیت پنجره آهنی ساده است که می تواند جزئیات و ویژگی های یک پنجره خوب را داشته باشد اما آیا همه پنجره های آهنی با کیفیت هستند ؟ بهترین تولید کننده نرده یا حفاظ پنجره تهران کجاست ؟ خرید پنجره آهنی چه میزان هزینه می برد ؟ اگر چنین سوال هایی در ذهن مرور می شود پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید .

برای طیف وسیعی از پنجره ها و درب های شیشه ای هیچ حفاظی قابل مقایسه با حفاظ های مشبک آهنی نیست. سازه های آهنی (که به عنوان آهن کار شده یا فرفورژه شناخته می شود) در حقیقت به فلز اجازه می دهد که به اشکال گوناگون از جمله گل طراحی، برش و چکش کاری شود. اگرچه که حتی داشتن حفاظ پنجره از جنس آهن و مشبک هم در مواقعی ممکن است چندان ایمن نباشد. چرا که این فلز آهن به کار رفته در فرفورژه، برای شکل دهی، نازک و کشیده تر شده است و به همین دلیل ضعیف تر از آهن و شبکه های مشبک آهنی است. همچنین شکل های فرفورژه که در حفاظ ها به کار می رود ممکن دارای شکاف هایی باشد که به بچه ها و افراد ریز اندام اجازه عبور دهد. اما شما مجبور نیستید طراحی حفاظ خود را تنها به یک نوع مصالح و مواد و تنها با اشکال فرفورژه محدود کنید. شما می توانید برای حفاظت از در ها و پنجره ها از شبکه های آهنی و به شکل کشویی استفاده کنید و اجازه عبور افراد را تا حد زیادی محدود کنید.

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ پنجره  می باشد، شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت حفاظ نما با ایده ها جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است.در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگبندی نمای آن دیزاین می شود.

حفاظ آکاردئونی

استفاده از حفاظ آهنی درب آپارتمان جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج است. ساختمان هایی که از حفاظ پنجره آهنی، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می کنند با دزدی و سرقت روبرو نمی شوند. حفظ مال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، شرط عقل است. هیچکس نمی خواهد دسترنج یک عمر خود را با سهل انگاری در معرض خطر قرار دهد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی یکی از پرطرفدارترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی است. این حفاظ بدون اینکه لطمه ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل بزند، امنیت قابل قبولی را ایجاد می کند. نمونه هایی از حفاظ آکاردئونی را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می بینید. پارکینگ ساختمان های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی ریسک سرقت را کاهش می دهند.

منظور از گل در حفاظ آکاردئونی، تعداد مشبک های استفاده شده در این مدل دربهای ضدسرقت است. در آکاردئونی استاندارد بین 3 تا 5 گل دارد. هر چه تعداد ردیفها و گلهای درب اکاردئونی بیشتر باشد، ضریب امنیت آن بیشتر است. درب اکاردئونی 5 گل دوجداره به قدری ایمن است که برای باز کردن آن باید از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد و حتی توسط سارقان حرفه ای نیز باز نمی شود! برای افزایش امنیت ساختمان خود، شما می توانید از میان طرحها و مدلهای درب آکاردیونی، مدل و طرح حفاظ آکاردئونی دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود. تسمه های فلزی روی حفاظ به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی درب آکاردئونی جای می گیرد. این حفاظ به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و برخلاف دیگر انواع حفاظ های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک چارچوب یا قاب آهنی را دارد. انواع حفاظ های آکاردئونی از نوع تاشو هستند. موقعی که نیاز به استفاده از آن نباشد حفاظ به صورت بسیار کم حجم در می آید. انواع ساده، طرح دار حفاظ آکاردئونی هم تولید شده که به سفارش مشتری در محل نصب می شود.

انواع مختلف درب آکاردئون برخلاف ظاهر مشبکی که آنها را چندان محکم و قوی نشان نمی دهد، از اسطحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین برای اتصال بخش های مختلف این حفاظ ها از پرچ هایی استفاده شده که جدا شدن آنها غیر ممکن می باشد. بهترین نوع درب آکاردئونی چه نوعی است؟ از نظر امنیت و زیبایی، درب اکادئونی طرح دو جداره پنج لوزی سفارشی می باشد که در زیر به شرح و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. حفاظ آکاردونی دارای چهارچوبی از جنس آهن به شکل پروفیل به صورت افقی، عمودی و مورب ساخته شده که در بالای درب یک ریل فلزی نصب می شود همچنین این حفاظ یک بخش داشته که وزن درب را تحمل و در قسمت پایین آن نیز ریلی وجود دارد کاربرد ریل های پایینی و بالایی باز و بسته شدن درب می باشد برای ایجاد امنیت نیز از قفل های توکار و روکار استفاده می شود.

کاربرد حفاظ آکارئونی

مورد استفاده بر روی درب شرکت های خصوصی و دولتی

قابلیت نصب بر روی درب پنجره های ویلا و بالکن

مورد استفاده در ورودی پاساژها و دفاتر اداری

استفاده بر درب ورودی مغازه ها و پارکینگ ها

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حفاظ شاخ گوزنی نرده پنجره درب آکاردئونی حفاظ آکاردئونی حفاظ شاخ گوزنی درب آپارتمان حفاظ پنجره ساختمان ها حفاظ آهنی روی دیوار پنجره ها حفاظ ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه پنجاهمین نشست مجمع سالانه ۲۰۲۴ بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: دستورکار سال آینده بانک توسعه اسلامی برای پروژه‌هایی که تأمین مالی آن توسط بانک در کشورهای اسلامی انجام می‌شود، مورد تأیید اعضا قرار گرفت و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پنجره تأمین مالی جدی با نرخ ترجیحی برای کشورها ایجاد شود، مورد تایید اعضا قرار گرفت.

وی افزود: قرار شد که بار مالی ناشی از این پنجره مالی توسط کشورهایی که جزو سهامداران این بانک هستند و جمع‌بندی اقتصادی مناسبی در حوزه اقتصاد کلان دارند، تأمین شود و در نتیجه بتوانیم شاهد این باشیم که در سال آینده بانک توسعه اسلامی برای نخستین بار از روش‌های تأمین مالی ترجیحی هم به عنوان یک پنجره تشویقی و ترجیحی استفاده کند.

وزیر اقتصاد در توضیح بیشتر تأمین مالی ترجیحی متذکر شد: یکی از روش‌هایی که بانک‌های توسعه بین‌المللی و چندجانبه، برای کمک ویژه به پروژه‌های خاصی که مورد تأکید بانک است یا نیازهای ویژه‌تری دارند، استفاده کردن از ظرفیت پنجره ترجیحی است، با نرخ‌های ترجیحی برای آن پروژه‌های مورد تأکید بانک که این شرایط تا به امروز در بانک توسعه اسلامی وجود نداشت که امسال این پیشنهاد ارائه شد و اکثریت اعضا نیز با این پیشنهاد موافق هستند.

وی ادامه داد: ما هم در بیانیه رسمی جمهوری اسلامی ایران به بانک توسعه اسلامی؛ هم موافقت خودمان را با این پنجره و هم شرایطی که پیشنهاد داده بودیم در ارتباط با مسأله تأمین مالی و اینکه به چه بخش‌هایی که پروژه‌های عمدتاً دانش‌بنیان و پروژه‌های حوزه فقرزدایی بسته به اولویت‌های توسعه‌ای کشورهای اسلامی هستند که بتوان در زمینه‌های مختلف از پنجره تأمین مالی ترجیحی استفاده کرد را مطرح کردیم که با استقبال اعضای ۵۷ کشور عضو بانک توسعه اسلامی هم مواجه شد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: دیدگاه‌های خود را در خصوص حل و فصل موضوع مردم مظلوم فلسطین در این اجلاس بیان کردیم و همچنین بنا شد که اعضای اجلاس بتوانند در خصوص اینکه صندوق ویژه‌ای برای کمک مالی برای حل و فصل مسائل اقتصادی مردم فلسطین تصمیم گیری کنند که بعد از تصمیم گیری نتایج آن به اطلاع مردم کشورمان خواهد رسید.

لزوم توجه به توسعه راه‌حل‌های فین تک تامین مالی اسلامی

خاندوزی همچنین طی سخنانی در پنجاهمین نشست مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی (ISDB) گفت: بسیار قدردان و مفتخرم که میبینم گروه ISDB در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود یک موسسه مالی معتبر در سطح جهانی است که نقشی محوری در شکوفایی و همبستگی امت اسلامی و منطقه ایفا کرده است. این میزان از موفقیت و اثربخشی بدون رهبری عالی رئیس و مدیران بانک همکاری عالی اعضای هیأت عامل و کادر مجرب گروه بانک با ایثار و ابتکار فراوان محقق نمی‌شود؛ من از همه آنها تشکر میکنم.

وی تصریح کرد: با توجه به مسیر آینده قبل از هر چیز با مردم مظلوم غزه که در غیر انسانی ترین شرایط زندگی میکنند در برابر رژیم نامشروع اشغالگر مقاومت می‌کنند و تلاش می‌کنند که کشور خود را بازیابند و در صلح و عزت زندگی کنند صمیمانه ابراز همدردی و پیشنهاد میکنم در بیانیه پایانی این مراسم ظلم و رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و کمک‌های بلاعوض فوری به برادران و خواهران مسلمان آسیب دیده مان اختصاص داده شود تا از رنج آنها بکاهیم و به آنها کمک کنیم تا خانه ها و زیر ساخت‌های خود را بازسازی کنند؛ این پیشنهاد به خوبی با موضوع جلسات همبستگی و کامیابی مطابقت دارد.

خاندوزی همچنین گفت: علاوه بر مسائل ژئوپلیتیکی کل جهان و در قلب آن کشورهای عضو ISDB با چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی متعددی احاطه شده‌اند. در این زمینه من میخواهم از همسویی مجدد ۲۰۲۵-۲۰۲۳ استراتژی گروه بانک توسعه اسلامی قدردانی و تأکید کنم که گروه بانک توسعه اسلامی باید جهت گیری استراتژیک خود را مجدداً طوری تنظیم کند تا به طور مؤثر به چالش های توسعه ای مختلف پیش روی کشورهای عضو توجه کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: نسخه‌های اصلاح شده آتی استراتژی گروه بانک توسعه اسلامی مانند همیشه باید سیاستهای اصلاحی مؤثر را مجدداً فرموله کنند و اصل حکمرانی و تضمین پایداری مالی اقتصادی و زیست محیطی را به گونه ای که بر چالشها غلبه کنند، تقویت نمایند.

خاندوزی پیشنهاد کرد که سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه راه حلهای فین تک (فناوری مالی) تأمین مالی اسلامی برای بهبود دسترسی به خدمات مالی و دستیابی به بستری برای تسهیل مبادلات مالی بین کشورهای اسلامی به دلیل مزایای زیاد آن به صورت جدی مورد توجه بانک قرار گیرد.

وی ادامه داد: بی تردید گروه بانک توسعه اسلامی به عنوان یک بانک پیشرو در امت اسلامی قادر خواهد بود که نقش اساسی ایفا کند و جمهوری اسلامی ایران نیز با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود آمادگی خود را برای همکاری با بانک و کشورهای عضو اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc