Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: مجموعه گروه صنعتی انتخاب طی دو سال گذشته با وجود تحریم ها و مشکلات چهار برابر محصول و ۸ برابر قطعات تولید کرده است و شرکت های دانش بنیان در مجموعه اسنوا به سرعت در حال شکل گیری است.

محمدرضا دیانی امروز (شنبه- اول خرداد ماه) در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوآوری اسنوا تک که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد، با بیان اینکه امیدواریم افتتاح امروز در جهت تغییر رویکرد رشد علمی حرکت کند، اظهار کرد: ما صنعتی ها به رشد علمی کشور نقدهایی داریم، اما امروز به عرصه عمل آمده ایم تا بتوانیم الگویی جهت تلفیق رشد علمی و تجاری سازی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابرازامیدواری کرد که با تغییر رویکرد دانشگاه نیز در علوم پایه و پرورش نیروهای مستعد، بتوان درک عمیق تری در فضای کسب و کار برای دانشجویان و مراکز علمی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تشکر از همکاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با مجموعه اسنوا، تصریح کرد: مجموعه اسنوا طی پنج سال گذشته تحولاتی داشته که این اتفاقات مربوط به کار و راهی ۱۰ ساله بوده است.

وی افزود: در صنعت لوازم خانگی فعالیت ها معمولا از تحت لیسانس شروع و بعد به سمت مهندسی معکوس و سپس طراحی اصلاحی و طراحی پایه می رود که خوشبختانه اسنوا از تمام این چهار مرحله عبور کرده است و در سطح چهارم طراحی پایه محصولات را خودمان انجام می دهیم.

دیانی با تاکید بر اینکه امروز طراحی تمام پلتفرم محصولات اسنوا از یخچال های ساید تا لباسشویی و حتی تلویزیون، در داخل مجموعه انجام می شود، افزود: ما یک مرحله از بازیگران جهانی که همان بحث نوآوری است، عقب بودیم که با اقدامات جدید و با آرندی های پیشران و ... امیدواریم این گام پنجم نیز برداشته شود.

وی تاکید کرد: همواره در دنیا نماد صنایع و صنعتی شدن، در بخش لوازم خانگی و کالاهای بادوام است، بنابراین این رشد و تعالی در حوزه لوازم خانگی همه جانبه است و اسنوا این رشد را نه تنها در حوزه صنعتی بلکه در حوزه های مهندسی مالی، بازاریابی، بورس و مسائل اقتصادی، مسائل نوآورانه انجام می دهد.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک ادامه داد: مجموعه گروه صنعتی انتخاب طی دو سال گذشته با وجود تحریم ها و مشکلات چهار برابر محصول و ۸ برابر قطعات تولید کرده است و شرکت ها دانش بنیان در مجموعه اسنوا به سرعت در حال شکل گیری است.

وی گفت: امیدواریم با حمایت دولت و مراکز تحقیقاتی بستری فراهم شود و منابع و بودجه ها در مسیری قرار گیرد که خروجی ها در صنعت خود را نشان دهد.

به اعتقاد دیانی، اگر شرکت های دانش بنیان کوچک را به لوکوموتیو و پیشران های بزرگ متصل نکنیم، بودجه ها و منابع به هدر می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لوازم خانگي شرکت های دانش بنیان گروه صنعتی انتخاب مجموعه اسنوا دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مزبور روز یکشنبه افزود: این دستگاه با هدف برنامه ریزی و پایش، کنترل و آمارگیری تعداد کشتار در کشتارگاه های طیور و جلوگیری از کشتار بی رویه و کمبود گوشت و پروتئین در سطح کشور تولید شده است.

مهدی شیدایی ادامه داد: شمارش کشتار ماکیان و نصب دستگاههای مانیتورینگ در کشتارگاه‌های طیور و ارسال اطلاعات برای ادارات جهاد کشاورزی، دامپروری و غیره می تواند نقشی مهم و راهبردی در تامین گوشت مصرفی، خوراک طیور و پشتیبانی کشاورزی داشته باشد.

وی توازن نبودن تولید و مصرف گوشت طیور را از مشکلات مهم برشمرد و گفت: مانیتورینگ همزمان میزان تولید گوشت گرم همه استان‌ها در یک صفحه با قابلیت نظارت و کنترل توسط مسوولان و دست اندرکاران بخش زیادی از مشکلات را رفع می کند.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: این دستگاه که توانایی شمارش انواع کشتار شامل، مرغ، بوقلمون، بلدرچین، شتر مرغ و غیره را دارد، هم اکنون بر روی سه کشتارگاه «سپید بال، سیمین بال و زرین بال» بستک شهرستان گناباد و استان خراسان رضوی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شیدایی اضافه کرد: این دستگاه توانایی اتوماسیون خطوط کشتارگاه و سردخانه هوشمند و پس از کشتار طیور نیز دستگاه‌های اندازه گیری دما ویژه مرحله بسته بندی و سردخانه و همچنین دستگاه های مخصوص اندازه گیری دما بصورت برخط (آنلاین)، ویژه حمل طیور تا مقصد را دارد.
۳۰ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد فناوری گناباد مشغول فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است