Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:47:36 GMT

کاندیداهای شوراهای بوشهر «ممنوع التریبون» شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۸۶۲

کاندیداهای شوراهای بوشهر «ممنوع التریبون» شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی صبح امروز در نشست خبری به مناسب سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به سالروز این حماسه اظهار داشت: در بسیاری از جاها به ابعاد این مأموریت بزرگ الهی خوب پرداخته نشده و این حماسه در دل جامعه نشر داده نشده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: بُعد سیاسی این عملیات نشان دهنده استقلال، آزادی و ولایتمداری مردم است و یکی از بعدهای برون مرزی این عملیات بیت المقدس، رشادت‌های مردم خرمشهر است که ۳۴ روز با ابتدایی‌ترین صلاح‌های جنگ مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریبی افزود: این عملیات به ما نشان داد برای جنگ تنها نیاز به صلاح نداریم و تنها ابزار ما برای جنگ، ابزار ایمان و اعتقادات است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در خصوص بُعد اجتماعی عملیات بیت المقدس بیان داشت: این پیروزی شادی را در دل مردم ایجاد کرد و پس از انتشار خبر «خرمشهر آزاد شد» همه مردم مثل روز پیروزی انقلاب خوشحال بودند و در دل خیابان آنها آمدند و جشن گرفتند.

غریبی افزود: ما همانطور که آزاد سازی خرمشهر را جشن می‌گیریم، ان شالله با اعتقاد راسخ و خود باوری آزادی بیت المقدس هم جشن خواهیم گرفت.

وی در خصوص نقش و جایگاه بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌ها دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش هماهنگ کننده و نظارت در عملکرد دستگاه‌های لشکری و کشوری در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس دارد که یکی از آنها عملیات بیت المقدس است.

غریبی در خصوص اجراع برنامه‌های سوم خرداد اظهارداشت: دستورالعمل اجرای برنامه‌ها را بومی سازی کرده‌ایم و به تمامی دستگاه‌ها ارسال شده و جلسات هماهنگی نیز برگزار شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: تا کنون ۸۷۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد به دبیرخانه ارسال شده است که بخش عمده آن با توجه به شرایط کرونا و حفظ سلامتی مردم در بستر فضای مجازی و صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی غباررویی قبور مطهر شهدا، رژه موتورسواری نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از حماسه سازان آزادسازی خرمشهر، ایجاد پویش کتابخوانی، خاطره گویی پیشکسوتان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات، روایتگری پیشکسوتان در برنامه شاد، برگزاری شب شعر، برگزاری اردوی جهادی، اجرای سرودهای خیابانی، زنگ ایثار و مقاومت، رژه کاروان خودرویی و اجرای کمک‌های مومنانه را از مهمترین برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

 غریبی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات جلسات ممنوع التریبون بودن کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در برنامه‌های دفاع مقدس است که این مساله به صداسیما و نیروهای مسلح اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس بوشهر نیروهای مسلح روستا نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر