Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آلومینیوم اراک در خصوص بازی مقابل تراکتور و گلزنی اش در این دیدار جام حذفی مصاحبه ای با خبرنگار طرفداری انجام داد.

امیرمحمد هوشمند، مدافع آلومینیوم اراک در این فصل جزو بازیکنان کلیدی تیمش بوده و گل های مهمی نیز به ثمر رسانده است.

امیرمحمد هوشمند در گفتگو با خبرنگار طرفداری در ابتدا در مورد پیروزی 2-0 آلومینیوم مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت:

خدا را شکر از این مرحله بسیار سخت عبور کردیم و اکنون جزو هشت تیم برتر ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برای مردم بسیار حساس بود. ما محکوم به برد بودیم و توانستیم با یک بازی خوب، دستورات کادر فنی را اجرا کنیم و در نهایت به برد برسیم.

مدافع جوان در مورد اضافه شدن به خط حمله و گلزنی هایش گفت:

این گلزنی ها تلاش همه بچه هاست. من سعی می کنم علاوه بر کار دفاعی، در حمله نیز به تیم کمک کنم و به همین دلیل برای کرنر و ایستگاهی جلو می روم. این خواست خدا بوده که در هفته های اخیر دو گل به ثمر رسانده ام.

هوشمند در مورد کار با رسول خطیبی و علیرضا منصوریان در فصل جاری تصریح کرد:

هر دو از شخصیت های بزرگ فوتبال ایران و اسطوره ها هستند. کار کردن با هردو باعث افتخار من بوده است. من سعی کرده ام همیشه دستورات کادر فنی را انجام دهم. هر دو از مربیان خوب کشور هستند. آقا رسول اول فصل خیلی برای آلومینیوم زحمت کشید و نمی توان زحماتش را کتمان کرد. علی آقا هم تمریناتش بسیار به روز بوده و خیلی برای تیم وقت می گذارند.

مدافع سابق سایپا در مورد بازی بعدی این تیم مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد:

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و جایگاهش اینجای جدول نیست. این تیم بزرگ و ریشه دار است. بازی سختی در اصفهان خواهیم داشت. ان شاءالله تمرینات مناسبی برای این بازی انجام دهیم و قطعا برای برد به زمین خواهیم رفت.

مدافع آلومینیوم اراک در پاسخ به سوال خبرنگار طرفداری در خصوص اینکه آیا به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند یا خیر، گفت:

بله صد در صد. البته نباید انتظارات از تیم بالا رود تا فشاری به بازیکنان وارد شود اما خوب پتانسیل بچه ها بالاست و نیم نگاهی به سهمیه داریم. ان شاءالله همین روند را ادامه دهیم و به خواسته هایمان برسیم.

 

همچنین بخوانید:

آلومینیوم اراک 2-0 تراکتور / انتقام علی منصور از تی تی ها

گلزن آلومینیوم به احترام رسول خطیبی شادی نکرد

تحلیل فنی | چگونه علیرضا منصوریان مچ رسول خطیبی را خواباند؟

 

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی محمدرضا مهدوی در طرفداری: کتت را باز کنی، گنده نمی شوی؛ فوتبالت را قوی کن علی دایی: ناصر حجازی بیشترین تاثیر را در فوتبال من داشت استقلال تهران با پیراهن قرمز در یک بازی رسمی افزایش شدید فروش پیراهن های تیم ملی فرانسه پس از بازگشت کریم بنزما ممفیس دیپای به انتقال آزاد به بارسلونا نزدیک شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه