Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۶ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: بر اساس رنگ بندی جدید شهرستان های ایلام، مهران، چوار و آبدانان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان  در شبانه روز گذشته  به تعداد ۳۸۳۲۹ نفر  افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۷۷ نفر  در استان است.

 

وی با بیان اینکه  یک مورد فوتی امروز  مربوط به شهرستان چوار است، یادآور شد:  بر اساس این رنگ بندی جدید شهرستان های ایلام، مهران، چوار و آبدانان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.  

                                                                                                                      

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن ۴ شهر استان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

 کریمیان با بیان اینکه شهرستان های دهلران، چرداول، هلیلان، سیروان، ایوان، ملکشاهی، بدره و دره شهر نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند،  افزود: شهرستان مهران به دلیل افزایش بستری ها از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی و شهرستان های دهلران، دره شهر، چرداول و ایوان نیز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر یافت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با هشدار در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های پرخطر، خاطرنشان کرد: شهرستان ایلام در وضعیت نگران کننده قرار دارد و روند بستری های آن افزایشی است و  عدم رعایت پروتکل ها، حضور در تجمعات، سهل انگاری و افزایش بستری ها از عوامل تغییر وضعیت در شهرستان ها است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتلا کرونا ایلام وضعیت نارنجی کرونا در استان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • آخرین وضعیت بارش ها در ایلام
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام