Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر افسری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شکایت باشگاه گل‌گهر سیرجان از داور مسابقه پدیده، اظهار داشت: امروز از علی بای به مراجع ذیصلاح فوتبال اعلام شکایت می‌کنیم. این اشتباهات داوری روند خوب تیم ما را متوقف کرده است و این برای اولین بار نیست گه چنین اتفاقی در حق تیم ما می‌افتد. شاید ما هم خودمان اشتباهاتی در طول فصل داشته‌ایم؛ اما اشتباه داور این بار خیلی موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه داور چهارم و کمک‌های داور گفتند پنالتی نبوده است، «بای» اصرار داشت که صحنه را دیده‌ام و پنالتی برای پدیده است.

وی افزود: همین داور در بازی نساجی برای ما پنالتی صد در صد اشتباه گرفت که باعث اعتراض قلعه‌نویی شد و وی به سرمربی تیم کارت زرد نشان داد. من فکر می‌کنم، بای با تیم ما و قلعه‌نویی مشکل شخصی دارد. با اینکه کارشناسان داوری می‌گویند اعلام پنالتی اشتباه بوده، وی به اشتباهش اصرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: بای داور پشت دروازه بازی پیکان و شهرخودرو بود و به خاطر قضاوتش مورد شکایت پیکان قرار گرفت و تا چند هفته از قضاوت معلق بود. بعد از چند هفته دوباره وی را برای قضاوت بازی گل‌گهر انتخاب کرده‌اند. نمی‌گویم اشتباه وی عمدی بوده است، اما اصرار بر اشتباه و نپذیرفتن آن خوب نیست.

افسری درباره تبعات اشتباه داوری، گفت: تیم‌ها برای هر مسابقه زحمات زیادی می‌کشند، بخش اعظم داوران قابل احترام و بدون نقص کار می‌کنند. معدود انگشت شمار اشتباه می‌کنند و به اشتباه‌شان اصرار دارند. اشتباه داوری جلوی روند خوب تیم ما در لیگ‌برتر را گرفت و غرور هواداران ما را خدشه‌دار کرد. احساسات هواداران‌مان در سیرجان برای ما مهم است و این مسئله ما را ناراحت کرد.

وی در پایان گفت: در بازی مقابل مس کرمان، داور مسابقه صحبتی با بنده انجام داد که اصلا مناسب نبود و در جواب توهین وی، از خودم دفاع کردم. اما داور گزارش مسابقه را طوری نوشت که سه جلسه مرا از همراهی با تیم محروم کردم. چه کسی بر اشتباه داور در این مسائل نظارت دارد؟ چرا توهین داور را کسی نمی‌بیند. اگر بازیکن، کادر، سرپرست یا هر کسی اشتباه کند به سرعت جریمه انضباطی می‌شود، اما این مورد درباره داوران انجام نمی‌شود. چرا فدراسیون نام و مدت تنبیه داوران را شفاف اعلام نمی‌کند؟ بیشتر بخوانید: الهویی: باید جریان بازی با پدیده را بر اساس اشتباه داور تحلیل کنیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشتباه داور تیم ما گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست به دلیل انتشار توییت جنجالی ماه گذشته‌اش، علیه باشگاه ناتینگهام فارست اقدام قانونی کرده است.

فارست پس از شکست 2-0 مقابل اورتون در 21 آوریل، بیانیه جنجالی را در توییتر منتشر کرد. آن‌ها مدعی شدند که در این بازی توسط داور VAR سه پنالتی آن‌ها را نپذیرفته است.

آن‌ها کمیته داوران لیگ برتر انگلیس را در مورد انتخاب استوارت آتول، مسئول VAR زیر سوال بردند و مدعی شدند که این داور به دلیل طرفداری از تیم لوتون تاون، پنالتی‌ها را نپذیرفته است. هاوارد وب، رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس، بعداً اعلام کرد که تنها یک پنالتی در این بازی به سود فارست اعلام نشده است.

پس از انتشار توییت فارست، گری نویل در اسکای اسپورت صحبت کرد و از مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری باشگاه فارست، درخواست کرد تا از سمتش کناره گیری کند. نویل درمورد این بیانیه گفته بود:"این مثل بیانیه یک باند مافیایی بود. یعنی راستش را بخواهید سوالم این است که دارند چه کاری انجام می‌دهند؟ این خجالت آور است. اینکه می‌گویند یک داور به دلیل طرفداری از لوتون تاون چنین کاری انجام داده مصداق بارز رسوایی است و هزینه این را خواهند پرداخت."

فارست به خاطر این بیانیه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به بدرفتاری متهم شد و همچنین نونو اسپریتو سانتو به عنوان سرمربی و مدافع نکو ویلیامز به عنوان بازیکن نیز به دلیل اظهارنظرهایی که در مورد داوری داشتند، متهم شدند.

طبق گزارش دیلی میل، فارست علیه اسکای اسپورت شکایتی تنظیم کرده است. گفته می شود که فارست نامه شکایت را به اسکای اسپورت ارسال کرده است. مشخص نیست که کدام بخش از واکنش این شبکه پس از انتشار بیانیه باشگاه انگلیس، باعث چنین شکایتی شده است.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد