Web Analytics Made Easy - Statcounter

غریبی گفت: رونمایی از موزیک ویدئو رزم خاتون، ۵ اثر رادیوئی، ۵ کتاب صوتی و دو سرود دانش‌آموزی و آغاز تولید ۵ موشن‌گرافی با موضوع نقش مردم استان بوشهر در عملیات الی بیت‌المقدس از مهمترین برنامه‌های حوزه هنری بنیاد حفظ آثار استان بوشهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات الی بیت المقدس ابعاد بسیار زیادی به لحاظ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر افزود: ابعاد سیاسی این عملیات که سیاست استقلال ازادی را به نمایش می‌گذارد، اثبات کرد با تلاش، همت، استقامت و و لایتمداری مردم نتیجه‌ای جزء پیروزی نخواهند داشت.

غریبی بیان کرد: بعد از رشادت‌هایی که مردم خرمشهر و سایر رزمندگان اسلام در چند روز مقابل بزرگترین تجهیزات روز دشمن مقاومت کردند، چیزی جزء اعتقاد دینی نبود.

وی عنوان کرد: امروز مردم به خودباوری رسیدند که با توجه به اصل ولایتمداری جمهوری اسلامی ایران خودکفا است. ملت ایران باور کردند می‌توان جلو دشمن ایستاد و از حق دفاع کرد.

عضو شورای اداری استان بوشهر تصریح کرد: به مناسبت سوم خردادماه ۱۴۰۰ بیش از ۸۷۰ برنامه با شعار محوری "ما مقتدریم" توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی به دبیر خان ارسال شده است.

غریبی گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور همه برنامه ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غالب برنامه‌ها در فضای مجازی، سایت ستاره خاکی و خبرگزاری دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: رونمایی از موزیک ویدئو رزم خاتون، رونمایی ۵ اثر رادیوئی، رونمایی ۵ کتاب صوتی و رونمایی دو سرود دانش آموزی و آغاز تولید ۵ موشن گرافی با موضوع نقش مردم استان بوشهر در عملیات الی بیت‌المقدس از مهمترین برنامه حوزه هنری بنیاد حفظ آثار استان بوشهر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره ملی هنر فانوس، سومین جشنواره فعالان فضای مجازی و سومین جشنواره بین‌المللی رسام فیلم کوتاه روز سوم خرداد ماه فراخوان‌ها منتشر خواهد شد.

غریبی تاکید کرد: غبارروبی گلزار شهداء، رژه موتوری یگان‌های مسلح، دیدار و سرکشی از خانواده شهداء، تجلیل از حمسه سازان آزادی خرمشهر، اجرای پویشش کتاب‌خوانی، فضا سازی در سطح شهر توسط دستگاه‌های دولتی، اجرای خاطره گویی در صدا و سیما و شبکه شاد، توزیع کمک مومناه و برگزاری کاروان سرود در شهرها از مهمترین عناوین روز سوم خرداد است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات الی بیت المقدس استان بوشهر دفاع مقدس حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است