Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفر و تکمیل ۱۷ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام شده که از این تعداد چاه ۴ حلقه توسعه‌ای - توصیفی و ۱۳ حلقه دیگر تعمیری و تکمیلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از مجموع چاه‌ها ۱۵ حلقه شامل؛ ۴ حلقه توسعه‌ای - توصیفی و ۱۱ حلقه تکمیلی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ۲ حلقه دیگر در موقعیت شرکت نفت فلات قاره حفر و در مدار تولید قرار گرفتند، اظهار داشت: تعمیر و تکمیل چاه‌ها ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری با حفظ، نگهداشت و افزایش تولید دارد.

زنگنه هم افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان و کارشناسان این شرکت و شرکت‌های کارفرمایی در مدت مذکور را از عوامل موثر در تکمیل ۴ حلقه چاه عنوان و تصریح کرد: بطوریکه حفاری چاه‌ها ۳۹ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به پایان رسیدند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین شامل ۶۷ دستگاه حفاری خشکی و ۳ دستگاه دریایی در تملک خود دارد، افزود: هم اکنون ۲۵ دکل حفاری این شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی خشکی کشور قرار دارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاری چاه چاه نفت چاه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد