Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به دفاع جانانه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: شکست اسرائیل با عقب نشینی در مقابل محور مقاومت و پذیرش آتش بس رقم خورد. - اخبار استانها -

سردار سید یوسف مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،در مورد پذیرش آتش بس توسط رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت در نبردهای چند روزه اظهار داشت: اگر نظریه مقاومت به درستی تبیین و هدایت شود حتماً نتیجه‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد اثبات نظریه بسیار مهم قرآنی دینی و اسلامی است.

دبیرکل جهاد اسلامی: از شهید قدس، سردار سلیمانی تشکر می‌کنیم/ این نبرد بخشی از وحدت بی سابقه فلسطین بودپیام امام خامنه‌ای در پی پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی/ جنایت گسترده‌ی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این 12 روز نباید بی‌مجازات بماندحمایت خودجوش سرخه‌ای‌ها از مردم مظلوم فلسطین+تصاویر

فرمانده سپاه استان البرز  با بیان اینکه "پیروی محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نشان داد که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ملت مسلمان برای دفاع از خود بسیار بالا است" بیان کرد: این ظرفیت‌ها باید به درستی شناسایی ، استفاده و مدیریت شود.

سردار مولایی با بیان اینکه مقاومت اسلامی با این توان نشان داد که از ظرفیت‌های بالایی در حوزه دفاعی و موشکی برخوردار است، تصریح کرد: این دستاوردها سبب شکست قطعی اسرائیل و حامیان منطقه‌ای آنها است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد