Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:10:31 GMT

مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۶۳۶۸

مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز در مادرید بود و با سران رئال و اتلتیکو مذاکراتی را ترتیب داد.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لائوتارو یک سال پیش چیزی تا انتقال به بارسا فاصله نداشت ولی پاندمی کرونا و وخیم شدن اوضاع اقتصادی بارسا مانع شد. او اکنون به دو باشگاه مادرید وصل شده و ممکن است فصل بعد پیراهن یکی از این دو باشگاه را به تن کند.

طبق ادعای مارکا، الخاندرو کامانیو مدیر برنامه های جدید لائوتارو در یکی دو روز گذشته با سران رئال و اتلتیکو وارد مذاکره شده و شرایط این مهاجم ارزشمند را توضیح داده است.

 

 

 

 

هرچند لائوتاور خود چندین بار از علاقه اش به ادامه کار در اینتر سخن گفته ولی شرایط بد مالی اینتر در نهایت ممکن است به جدایی او منجر شود. گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله کیلیان امباپه و نیز ارلینگ هالند است که جذب هر دو به سادگی میسر نخواهد بود. اتلتیکو هم در صورتی که لوئیس سوارز طبق بندی در قراردادش جدا شود، لائوتارو را برای جانشینی او مدنظر دارد.

با این اوصاف به نظر می رسد لائوتارو اگر از اینتر برود، مقصد بعدی او یا رئال خواهد بود یا اتلتیکو.

 

 

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید لائوتارو مارتینز اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید لائوتارو مارتینز اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یکی از برجسته‌ترین موضوعات تابستانی برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو می‌داند که بارسا برای دائمی کردن قرارداد او رقم زیادی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین منطقی‌ این است که آنها دوباره او را قرض بدهند ولی اتلتیکو چنین تمایلی ندارد. این در حالی است که بارسا هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده ژوائو نگرفته است.

رقم مدنظر اتلتیکو برای فروش ستاره پرتغالی حدود 60 میلیون یورو است، قیمتی که برای بارسا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. طبق ادعای آاس، در این شرایط بازگشت فلیکس به اتلتیکو بسیار محتمل است. به یاد داشته باشیم که اتلتیکو مادرید 127 میلیون یورو برای این بازیکن به بنفیکا پرداخت کرده و بنابراین آنها نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. بازیکن سابق بنفیکا قبل از انتقال به بارسا تا سال 2029 قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید