Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: 78 هزار خانوار در منطقه دوازده شهر تهران 2 بار تا کنون مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفته اند و بیش از 2 بار پکیج های بهداشتی به شهروندان با توجه به موقعیت این منطقه داده شده است.
به گزارش شهر، آیین افتتاح و بهره برداری از مرکز واکسیناسیون تجمیعی منطقه 12 با حضور علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران - الهام فخاری، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران - علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 و امیرعلی فریدن فر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیع کووید _ 19 در منطقه 12 تهران گفت: امروز برای دومین بار در حال افتتاح یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی دیگر در منطقه 12 قلب تاریخی تهران هستیم.
او تاکید کرد: اقدامات فرهنگی، اجتماعی در این منطقه در حال انجام است. از مختصات مهم این منطقه تراکم جمعیتی، مسکونی، اداری و تجاری آن است. به دلیل بافت جمعیتی ساکن در این منطقه و سرانه حداقلی آن، منطقه 12 از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است.
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران اظهار کرد: با افتتاح این مرکز، چهارمین مرکز واکسیناسیون در منطقه 12 افتتاح شد. شهرداری منطقه 12 برای ایجاد مرکز واکسیناسیون 4 نقطه را جایابی کرده است که حتما مراحل افتتاح و بهره برداری آن ها پیگیری خواهد شد.
او گفت: مراکز تجاری، خصوصا بازار تهران شرایط متفاوتی دارد که در فرآیند واکسیناسیون آن نیز باید از مدل های واکسیناسیون متفاوتی استفاده شود. یکی از از مناطقی که به صورت پیشتازانه به کمک بسیج و کادر درمانی، بهداشتی توفیق بسیاری در خصوص واکسیناسیون داشته است، منطقه 12 است.
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در منطقه 12 افزود: پوشش 100 درصدی در رابطه با بیماری یابی انجام شده و همچنین تستهای سریع PCR به صورت روزمره انجام شده است. 1200 تست PCR به صورت فوری در منزل برای سالمندان که امکان حضور در مراکز بهداشتی را نداشتند انجام شده است‌.
علیرضا زالی در پایان تاکید کرد: 78000 خانوار در منطقه دوازده 2 بار تا کنون مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفته اند و بیش از 2 بار پکیج های بهداشتی به شهروندان با توجه به موقعیت این منطقه داده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرکز واکسیناسیون مقابله با کرونا کلانشهر تهران فرمانده ستاد منطقه 12 انجام شده شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه