Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:13:34 GMT

رونمایی از ۲ مجموعه شعر و رمان در دزفول

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۶۸۴۹

رونمایی از ۲ مجموعه شعر و رمان در دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهدویان پور ظهر امروز شنبه در مراسم رونمایی از دو مجموعه شعر و رمان که شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت چهارم خرداد که روز مقاومت و پایداری مردم دزفول است، دو اثر مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» و رمان «کلگزون» با حضور مسئولان شهرستان در محل نگارخانه هنرمندان دزفول رونمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» سروده یوسف شایگان مهر در ۵۲ صفحه توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده است، اضافه کرد: طراحی جلد این مجموعه توسط رضا چراغ چشم و صفحه آرایی توسط زهرا سالمی نژاد انجام شده است.

مدیر حوزه هنری دفتر دزفول تصریح کرد: همچنین رمان «کلگزون» که به گوشه‌ای از موشک‌باران دزفول در دوران ۸ سال دفاع مقدس و یکی از مناطقی که اولین موشک به دزفول اصابت کرده است، توسط حبیب خداداد زاده و در ۱۹۲ صفحه به نگارش درآمده و توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده است.

مهدویان پور افزود: این اثر توسط عباس عبادی ویراستاری شده است و طراحی جلد و صفحه آرایی آن توسط حمید نور آبادی و زهرا سالمی نژاد انجام شده است.

وی تأکید کرد: حوزه هنری دفتر دزفول این آمادگی را دارد که در راستای چاپ و نشر، فرهنگ‌سازی و جریان سازی حوزه شعر و داستان فعالیت‌هایی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، این برنامه به پاسداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در محل نگارخانه هنرمندان دزفول با حضور «علی فرهمند پور» فرماندار شهرستان دزفول و «صادق جولا» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول و هنرمندان و استادان حوزه آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

کد خبر 5217791

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول رونمایی آثار فرهنگی حوزه هنری خوزستان انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا عکس استانها کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود