Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آبادان گفت: برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها هیچ مجوزی در سالن ها و مکان های بسته و مسقف داده نمی شوند و کاندیداها تنها مجاز به تبلیغات در فضاهای باز هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی دقایقی قبل در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدیو کنفرانس با استاندار خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اگر کاندیدایی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شورای شهر قصد برگزاری جلسه های انتخاباتی را دارد از همین الان رزرو مکان های مسقف را از دستور کار خود خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تجمع ها صرفا در سالن های ورزشی روباز و با ظرفیت فقط ۳۰ درصد مکان انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: اگر کاندیدایی قصد برگزاری جلسه انتخاباتی را دارد ابتدا باید به صورت کتبی با فرمانداری مکاتبه کند همچنین کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان نیز باید مکان مورد نظر کاندیدا را تایید نمایند و بر رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا اعم از فاصله دو متری شرکت کنندگان و لزوم استفاده از ماسک، نظارت کند.

نماینده عالی دولت در آبادان در پایان بیان کرد: بنابراین هر گونه تجمع غیر قانونی است مگر شرایط اعلام شده را داشته باشد. لذا هر گونه تجمع انتخاباتی یا هر تجمع مشابه در مساجد و حسینیه ها و تکایا ممنوع اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات فرمانداری ویژه آبادان انتخابات 1400 کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی