Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه امضای تفاهم نامه شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت صبح امروز شنبه یکم خردادماه با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

قرار است به موجب این تفاهم، توسعه همکاری های مشترک در حوزه های فنی و کسب و کار با هدف افزایش سطح تعاملات تجاری و هم افزایی توانمندی ها، زیرساخت و شبکه ذی نفعان و مشتریان طرفین این دو تفاهم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر مبنای این تفاهم نامه پیرامون مباحث نوین مالی، بانک تجارت و اپراتور اول تلفن همراه متعهد به انجام تخصیص خط اعتباری جهت اعطای تسهیلات خرد، احراز هویت و امضای دیجیتال، خدمات بانکداری باز، خدمات استارتاپ ها و فین تک های زیرمجموعه بانک، ارائه خدمت درگاه پرداخت، ارائه خدمات کیف پول و مواردی از این دست شدند.

مهدی اخوان بهابادی، مدیر عامل همراه اول در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود همراه اول از جمله در اختیار داشتن بالاترین سهم بازار تجاری و 100 میلیون سیم کارت واگذار شده در بازار ارتباطات سیار، اظهار کرد: این حجم از مشترک و تعاملات مالی آنها، فرصتی را برای انجام اقدامات بسیار خوب با استفاده از ظرفیت‌های بانکی و کیف پول اعتباری فراهم می‌کند.

وی افزود: این فرصت در ارتباط با مشترکان دائمی که پایان هر ماه به پرداخت صورتحساب مبادرت می‌ورزند، بیشتر است و همراه اول با در اختیار داشتن بالغ بر 20 میلیون مشترک دائمی، بیشترین تعداد مشترکان پس پرداخت تلفن همراه در کشور را دارد.

اخوان بهابادی سیم کارت های دائمی همراه اول که در اختیار مردم است را دارای ارزش تضمین پرداخت عنوان و اظهار کرد: این فاکتور در حوزه پرداخت های خرد بسیار کاراست؛ اما تنها کاری که تاکنون اپراتور در مورد آن انجام داده، احتساب آن برای جلوگیری از قطع یا یکطرفه شدن تا سقف میزان این اعتبار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون با این تفاهم نامه می خواهیم این فاکتور ارزشی را وارد حوزه بانکی کنیم تا با این اعتبار بتوان کارهای دیگری نظیر انجام خریدهای خرد در طول یک دوره صورتحساب تلفن همراه و پرداخت نهایی را همزمان با پرداخت صورتحساب تلفن همراه انجام داد.

مدیرعامل همراه اول افزود: امیدواریم با این اقدام، گامی بزرگ در راستای ارائه سرویس های متنوع به مردم برداشته شود.

رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت نیز انعقاد این تفاهم نامه را گامی در جهت توسعه خدمات بانکداری نوین و بهره برداری از کیف پول الکترونیکی دانست و گفت: این اقدام در بحث مشتری های خرد بسیار تأثیرگذار است و قادر به تحریک بخش تقاضا به شکل واقعی است که در نهایت رونق چرخه تولید را به ارمغان می آورد.

گفتنی است، توثیق امتیاز سیم کارت و تخصیص تسهیلات به پشتوانه آن، ارائه خدمات متقابل در اپلیکیشن های طرفین و مشارکت در توسعه کسب و کارهای مشترک به طور مستقیم یا از طریق شرکت های زیرمجموعه نیز به موجب این تفاهم نامه دنبال می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه ارتباطات سیار ایران همراه اول بانک تجارت اخوان بهابادی خدمات بانکداری نوین نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه تفاهم نامه بانک تجارت تلفن همراه همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فن‌بازار تخصصی معدن با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین شبکه فن بازار ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ایجاد می‌شود.

مجید وفایی‌فر مدیر ایمینو (مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران) در حاشیه نمایشگاه اینوتکس2024  گفت: ایجاد فن‌بازار تخصصی معدن به نمایندگی ایمیدرو و با اجرای ایمینو انجام می‌شود. این تفاهم‌نامه میان مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس ایمیدرو به امضا می‌رسد تا به اعتلای صنعت معدن در کشور کمک کند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به نوعی حلقه اتصال میان معدن و زیست‌بوم نوآوری کشور است. آنطور که به‌نظر می‌رسد این تفاهم‌نامه می‌تواند کمک کند تا بخش سنتی کشور در حوزه معدن بتواند با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی ارتباط برقرار کرده و کمک بزرگی برای حل مشکلات صنعت معدن باشد.

وفایی‌فرگفت: صنایع معدنی می‌توانند مشکلات خود را به این شرکت‌ها اعلام کرده و راه‌حل‌های فناورانه به دست بیاورند. 

محمدصالح خالقی دبیر شبکه ملی فن‌بازار ایران نیز با اشاره بر هدف این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و شناسایی ۳۰۰ قلم کالای وارداتی، فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد. بدین صورت ما با رصد کل کشور و بررسی ظرفیت‌های موجود به رفع نیاز‌های این حوزه می‌پردازیم و به نوعی به سرمایه‌گذاری حوزه معدن کمک می‌کنیم.

مجتبی جباری‌پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس هم اظهار کرد: با مشارکت ذی‌نفعان حوزه صنعتی معدن توانستیم با اعطای نمایندگی فن‌بازار تخصصی معدن به ایمیدرو نیاز‌های این حوزه را رفع کنیم. فن‌بازار یک زیر ساخت برای تبادل نوآوری فراهم می‌کند و راهبری تخصصی آن را ایمیدرو برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴