Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم تراکتور تبریز در لیگ قهرمانان آسیا با وجود کسب تساوی در ۴ دیدار خود با دو پیروزی که مقابل الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق کسب کرد توانست از گروه خود صعود کند با این حال سرخ های پرشور در سال ۱۴۰۰ عملکرد خوبی در بازی های داخلی نداشتند.

این تیم با شکست در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از این مسابقات کنار رفت و در لیگ برتر هم هنوز نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری ها در سه بازی خود در لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ سه تساوی را تجربه کردند و در ۴ بازی آسیایی هم به تساوی رسیدند تا روی هم رفته در ۷ بازی مساوی را تجربه کنند.

بدین ترتیب این تیم در ۱۰ دیداری که امسال برگزار کرده دو پیروزی، ۷ تساوی و یک شکست داشته که عملکرد عجیبی است و باید دید در مصاف عقب افتاده با فولاد می تواند اولین پیروزی خود در لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ را تجربه کند یا نه؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود