Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پیروز حناچی در جریان افتتاح فروشگاه شهروند سهروردی در جمع خبرنگاران گفت: امروز فروشگاه شهروند شعبه سهروردی را افتتاح کردیم که نقش زیادی در خدمات دهی به مناطق مرکزی و شمال شرق تهران خواهد داشت و به زودی سه شعبه دیگر هم افتتاح می شوند.

او ادامه داد: برنامه همکاران من توسعه ۱۲۰ درصدی فروشگاه های شهروند در دوره سه ساله است که عمدتا در محدوده استان های تهران و البزر است و البته این توسعه برای سایر کلانشهرها هم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی به عرضه سهام فروشگاه شهروند در آینده نزدیک در بورس اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات دیگر عرضه سهام شهروند در بورس است که به انضباط مالی و منافع سهامداران کمک می کند و به زودی تلاش می کنیم در فرابورس آن را ارائه کنیم موافقت های لازم کسب شده و به زودی مقدمات اجرای آن فراهم خواهد شد.

او درباره نحوه این عرضه گفت: همه سهام واگذار نمی شود بلکه سهم بخش نهاد عمومی برای سیاستگذاری باقی می ماند و شرکت به صورت سهامی عام اداره خواهد شد.

حناچی درباره شکل نظارت شهرداری بعد از واگذاری گفت: این نظارت در قالب چارچوب های بورس انجام می شود و نظارتی که می شود از نظارت های امروز بهتر خواهد بود.

شهردار تهران درباره افتتاح های جدید مترویی هم خبرهایی داد و گفت:  هفته آینده احتمالا دو ایستگاه جدید را با حضور رییس جمهور افتتاح می کنیم و به قول هایی که دادیم جامه عمل می پوشانیم و همین تعداد نیز تا پایان سال به ایستگاه های مترو اضافه شود.

او درباره تمهیدات شهرداری برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی در فصل انتخابات گفت: برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری فضای تبلیغاتی را سازمان زیباسازی آماده می کند برای شورای شهر هم برنامه ها باید متمایز و فضای تبلیغاتی  فراهم شود.

عرضه سهام شهروند در بورس

شهردار تهران همچنین  این مراسم با تاکید بر عرضه فروشگاه شهروند به بورس گفت: من از همکارانم تشکر می کنم که به قول خود عمل کردند و این فروشگاه را آماده کردند تا مردم از آن استفاده کنند.

حناچی در ادامه با تاکید بر عرضه شهروند به بازار بورس گفت: این کار شفافیت این فروشگاه را بیشتر خواهد کرد و در جهت اصلاح ساختار شهروند است و این پروژه پیشتاز ماست. در آینده شرکت های دیگری مانند همشهری را هم آماده می کنیم که به بورس عرضه کنیم.

شهردار تهران همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و در ادامه افزود: خرمشهر هم در آن روز که پس از مقاومتی جانانه سقوط کرد و هم زمانی که در یک عملیات غرور آفرین آزاد شد در یاد مردم ما خواهد ماند. در روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگان ما سی هزار اسیر از دشمن گرفتند. یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر گرامی باد.

فروشگاه داری کار شهرداری نیست

در این مراسم همچنین عبدالحمید امامی - معاون مالی شهرداری تهران - با تاکید بر فروش شهروند به بخش خصوصی گفت: زمانی که شهروند تاسیس شد برای یک نیاز در شهر بود اما امروز که می بینیم بخش خصوصی در رقابت با این فروشگاه است باید آن را با ساز و کاری اداره کنیم که بتواند رقابت کند چرا که معتقدیم فروشگاه داری کار شهرداری نیست. بر این اساس برنامه شهرداری واگذاری این فروشگاه به بخش خصوصی و آماده کردن برای عرضه به بورس است.

همچنین در این مراسم وحید کریمی مدیرعامل شهروند گفت: شهروند ۲۷ سال است که به مردم خدمت عرضه می کند و امیدوارم در آینده بهتر به مردم خدمت رسانی کنیم.

او گفت: فروشگاه حاضر در ۱۱۴۰ متر بنا ساخته شده است و دارای دو طبقه پارکینگ است و ارزش این فروشگاه طبق برآوردها به ۱۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

او گفت: برآورد ما این است که این فروشگاه می تواند روزانه نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد. فروشگاه بعدی که افتتاح خواهیم کرد در بزرگراه همت و بعدی هم در کرج خواهد بود

کریمی درباره عرضه فروشگاه شهروند به بورس گفت: این فروشگاه در حال حاضر ۲۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت دارد و سود آن نسبت به قبل چهار برابر شده است و به زودی در بورس فروشگاه را عرضه خواهیم کرد.

فروشگاه شهروند سهروردی به عنوان چهل و سومین فروشگاه با حضور شهردار تهران و برخی اعضای شهر و مدیران شهری در خیابان شهید علی اکبری افتتاح شد و در پایان مراسم، شهردار تهران به عنوان اولین شهروند از فروشگاه خرید کرد.

کد خبر 602702 برچسب‌ها شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار مدیریت شهری فروشگاه شهروند شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر