Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@06:22:10 GMT

اجاره بهای خانه‌های80متری در تهران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۸۵۵۳

یک دستگاه واحد مسکونی ۸۰ متری با عمر بنای ۱۲ سال، واقع در مجدیه شمالی، خیابان منصوری، با ۸۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره معامله می‌شود. ناطقان: لیست اجاره بهای  آپارتمان های مسکونی ۸۰ متری در  تهران  به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




آدرس  متراژ عمر بنا (سال)

قیمت اجاره
(تومان)

قیمت ودیعه (تومان) محله مجیدیه شمالی، خیابان منصوری ۸۰ ۱۲ ۴.۵۰۰.۰۰۰ ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ محله شمس آباد، بلوار بیژن  ۸۰ ۱۲ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ محله شیخ بهایی شمالی، خیابان امدادغربی ۸۰ ۱۰ ۴.۵۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ محله جلال آل احمد، نرسیده به اشرافی اصفهانی  ۸۰ ۱۰ ۵.۵۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ محله پیروزی، خیابان زاهد گیلانی  ۸۰ ۲۰ ------ ۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰ محله ظفر، کوی شمس تبریزی ۸۰۱۷۷.۰۰۰.۰۰۰۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ منبع: مشرق برچسب ها: اجاره بها ، خانه های80متری ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اجاره بها خانه های80متری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران

مناطق ۱ و ۳ شهر تهران، به عنوان گران‌ترین مناطق بازار مسکن پایتخت، محل عرضه آپارتمان‌های لوکس و گران‌قیمت هستند.

تازه‌ترین بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» از بازار معاملات اجاره مسکن این دو منطقه نشان‌دهنده آن است که عمده مالکان واحد‌های اجاره ای، در روز‌های اخیر، فرمول ترکیبی رهن و اجاره ماهانه را به عنوان مدل انتخابی خود برای دریافت اجاره بها از مستاجر انتخاب کرده اند. البته نسبت فایل‌های رهن کامل نیز در این دو منطقه نسبت به کل فایل‌ها و همچنین سایر مناطق تهران همچنان بالاست.

بررسی‌ها در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع که به عنوان الگوی متراژی تقاضای مصرفی این دو منطقه انتخاب شده است، نشان می‌دهد میانگین اجاره بهای پیشنهادی ماهانه مسکن در این دو منطقه برای یک واحد مسکونی با متوسط مساحت ۱۲۴ مترمربع، بر اساس مشخصات فایل‌هایی که روز گذشته به بازار عرضه شد، رقمی حول و حوش ۲۸میلیون و۵۰۰هزار تومان به علاوه میانگین رهن یک میلیارد و ۳۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی است.

بر این مبنا، متوسط مبلغ رهن کامل پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان در این دو منطقه لوکس پایتخت، برای واحد‌های مصرفی، در مرز ۲۰ میلیون تومان قرار دارد. در جدول زیر مشخصات تازه‌ترین فایل‌های عرضه‌شده به بازار مسکن دو منطقه ۱ و۳ تهران در محله‌های منتخب و در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع درج شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟