Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی گفت: کار انعقاد تفاهم نامه مثلث طلایی گردشگری مذهبی، با استانداری خراسان رضوی و قم به اجرا رساندیم که تشویق و ترغیب ایجاد شود و افراد با هدف حرم مطهر حضرت شاهراغ (ع) در شیراز حضور یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی علوی»، امروز (شنبه 1 خرداد) در نخستین جلسه هماهنگی دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: موضوع در رابطه با شهر شیراز است و شیراز به افتخار سومین حرم اهل بیت (ع) مزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده معاونت زائرین و گردشگری استانداری فارس در ستاد دهه کرامت فارس با یادآوری این مطلب که متاسفانه آن کاری را باید انجام دهیم و راستای شیراز و شناخت حضرت شاهچراغ (ع) انجام ندادیم، افزود: ما سالانه تعداد زیادی زائر به عتبات عالیات داریم، اما عراقی ها به قصد زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور نمی یابند، این شهر قطب گردشگری تویستی، طبیعی و پزشکی هست و قطب گردشگری مذهبی کشور هم هست که باید به این بعد هم توجه شود.

وی با اشاره به اینکه حرم حضرت شاهچراغ (ع) در کشور هم غریب هستند و باید این حرم را در کشور و در میان کل شیعیان معرفی شود، اظهار کرد: کار انعقاد تفاهم نامه مثلث طلایی گردشگری مذهبی، با استانداری خراسان رضوی و قم به اجرا رساندیم که تشویق و ترغیب ایجاد شود و افراد با هدف حرم مطهر حضرت شاهراغ (ع) در شیراز حضور یابند.

علوی با اشاره به اینکه امید است برگزاری ازدواج آسان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را در این ایام شاهد باشیم، تاکید کرد: مدافعان سلامت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل شوند و امید است برگزاری مراسم دهه کرامت در بقاع متبرکه سراسر استان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ما شادی است و کرونا باعث شده روح مرگ و میر و فضای افسردگی در جامعه شکل دهد، اضافه کرد: ایام، ایام خوبی است که جشن و شادی را در جامعه ترویج و تبلیغ کنیم و روحیه شادابی را در جامعه تزریق شود.

علوی با اشاره به اینکه فضا به سمت انتخاباتی سوق می کند و باید تلاش کنیم مردم را به پای صندوق رای بیاوریم، تاکید کرد: از فرصت دهه کرامت برای حضور پرشور در انتخابات استفاده شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز گردشگری مذهبی حرم مطهر حضرت حضرت شاهچراغ دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نطق خود در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان به زبان انگلیسی آغاز و اظهار کرد:

"In the name of the only merciful Lord and preserver of the persecuted people. This is a short but heartfelt message from a former student activist and current member of the city parliament of Isfahan metropolis in Iran to freedom-loving students, defenders of humanity and exhausted of long and hard crimes against the oppressed children and women of Gaza.

We respect your right to protest and freedom of speech as the basic right for academic assemblies and we expect international associations to handle this intense suppression of your basic rights, as , silence in the face of the tragedy in the US universities means a great shame for any international assemblies.

We honor your humanity and nobleness and we are proud of your heroic and tall spirit. Know that we are attentively following your great effort and achievement and we will be aside you with all our strength until the goals is achieved.

Hoping for great days without war and contravention of the rights of nations, blessing humanity and the emergence of a worldwide revisionist and rescuer of the humanity next to Jesus Christ. "

«به نام یگانه پروردگار مهربان و حامی مظلومان

این پیامی است کوتاه اما از صمیم قلب از یک فعال دانشجویی سابق و عضو کنونی پارلمان شهری کلان‌شهر اصفهان در کشور ایران به دانشجویان آزادی‌خواه، مدافع انسانیت و خسته از جنایت‌های سخت و طولانی علیه کودکان و زنان مظلوم غزه…

ما حق اعتراض و آزادی بیان شما را حداقلی‌ترین حق برای محافل آکادمیک می‌دانیم و از مجامع بین‌المللی در برابر این سرکوب شدید شما در برابر حقوق اولیه انتظار رسیدگی داریم چون سکوت در برابر فاجعه در دانشگاه‌های ایالات متحده به معنای ننگ بزرگ برای همه نهادهای بین‌المللی است.

انسانیت و شرافت شما را می‌ستاییم و به روح قهرمان و بلند شما افتخار می‌کنیم. بدانید که با دقت پیگیر تلاش و دستاورد بزرگ شما هستیم و با همه وجود و توان تا حصول نتیجه در کنارتان خواهیم بود.

به امید روزهایی خوب بدون جنگ و تجاوز به حقوق ملت‌ها، تکریم انسانیت و ظهور مصلح جهانی و منجی بشریت در کنار حضرت عیسی بن مریم.»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه نطق خود گفت: ۹۹۷ روز از دوره خدمت شورای ششم گذشته و نصف همین میزان تا پایان دوره فرصت باقی است، بر خلاف برخی که عجولانه به استقبال پایان می‌روند، معتقدم در مهم‌ترین دوره از فعالیت شورای ششم هستیم که برای تصمیم‌ها و اقدامات مهم، فرصت، کافی به‌نظر می‌رسد.

صالحی افزود: اشراف بر مسائل، عبور از دوره لازم برای هماهنگی میان اعضا و شهرداری، فراهم‌شدن مسیرهای اجرایی بر اساس برنامه‌های راهبردی طراحی شده و تطبیق یافتن نیازها و اولویت‌ها جز ویژگی‌های این زمان است که باید آن را غنیمت شمرد و کمر همت را بیش از پیش بست.

وی یادآور شد: ۱۴۰۳، سال سرعت و سال طلایی به ثمر نشستن و چیدن میوه‌هایی است که در این سه سال چیده نشده است؛ سال جاری باید موعد رسیدن باشد و زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

صالحی یادآور شد: انتظار داریم با نصب روزشمار بر تعهدات به صورت علنی، برقراری منظم و جدی جلسات هفتگی کنترل پروژه، بتوانیم سال طلایی را با خدمت همکاران شهرداری با بهترین و والاترین دستاوردها که رضایت اللهی و مردم است به‌دست آوریم و شرمنده آن‌ها نباشیم.

کد خبر 748715

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها