Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ناهید غلام نژاد، مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای یزد، گفت: با وجود شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر تفت و نزدیکی آن به محل بیمارستان، ضروری است دراولین فرصت، فاضلاب بیمارستان به شبکه متصل و برای تصفیه به محل تصفیه خانه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود پیگیری‌های متعدد، هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و هم اکنون فاضلاب از طریق چندین حلقه چاه جاذب دفع می‌شود که این امر آلودگی سفره‌های آب زیرزمینی را به دنبال دارد.

او از ارگان‌ها و مسوولان ب ویژه رییس بیمارستان شهید بهشتی، مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب شهرستان تفت درخواست نمود هر چه سریعتر برای اتصال فاضلاب این مرکز درمانی به شبکه فاضلاب شهری اقدام نمایند.

غلام نژاد یاد آور شد: فاضلاب‌های بیمارستانی حاوی آلودگی‌های زیادی از جمله مواد شوینده، آلودگی میکروبی و انگلی و سایر مواد شیمیایی مضر هستند که چنانچه وارد منابع آب زیرزمینی شوند باعث آلودگی شده و تصفیه منابع آبی آلوده شده هم کار بسیار دشواری است.

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به شیوع کرونا و با بیان اینکه حجم فاضلاب خروجی بیمارستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و به تبع آن بار آلودگی آن نیز افزایش یافته است گفت: این امر، توجه بیش از پیش به رفع آلودگی را از طرف ارگان‌های یاد شده می‌طلبد تا موضوع در اسرع وقت وارد فازعملیاتی شده و فاضلاب بیمارستان هرچه سریع تربه صورت بهداشتی دفع شود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان تفت فاضلاب بیمارستانی منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند