Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:36:57 GMT

دو طرح آبرسانی در شیروان کلنگ زنی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۹۶۷۲

دو طرح آبرسانی در شیروان کلنگ زنی و افتتاح شد

دو طرح آبرسانی به روستای حسین آباد واقع در بخش مرکزی شیروان با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ زنی و آبرسانی به شهرک گلیان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان گفت: مشخصات طرح آبرسانی به شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان شامل یک باب مخزن 150 متر مکعبی ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی، 100 متر برق رسانی به ایستگاه پمپاژ، 10 کیلومتر شبکه توزیع و 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 کیلومتر خط انتقال و غیره است.

 

 

غلامحسین ساقی اظهار داشت: در مجموع برای این طرح،  96 میلیارد و 480 میلیون ریال از محل عتبارات استانی، دیون استانی و منابع داخلی هزینه شده است.

 

 

وی افزود: اهالی روستای گلیان تاکنون با مشکل آب مواجه بودند و در این راستا شرکت آب روستایی سابق اقدام به اجرای شبکه توزیع آب شهرک گلیان، ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن 500 مترمکعبی کرده که تنها منبع آبی چشمه بود که چشمه در گودی قرارگرفته بود.

 

 

ساقی  با اشاره به مشکلات اجتماعی مردم روستای گلیان و منازعات بین آنان با اهالی شهرک افزود: در آن مکان یک چاه گمانه حفر شده است که اعتبار موردنیاز برای آب‌رسانی به شهرک گلیان نه در اعتبارات استانی و نه ردیف ملی دیده‌ شده بود و به علت نبود اعتبار کار خاصی انجام نشده بود که استاندار خراسان شمالی 7 فروردین ماه سال جاری در بازدید از طرح آبرسانی به شهرک گلیان بر اتمام این طرح تا پایان اردیبهشت ماه تاکید کرد.

 

 

شهرک گلیان از توابع  بخش مرکزی این شهرستان در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع است که قبل از بهره برداری از این طرح آب مورد نیاز آنان با تانکر تامین می شد.

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: همچنین طرح آرسانی به روستای حسین آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان کلنگ زنی آن انجام شد که مشخصات فنی آن شامل اجرای خط انتقال به طول 7500 متر و احداث مخزن ذخیره 500 مترمکعب است که در دو فاز انجام خواهد شد.

 

 

ساقی افزود: فاز نخست این طرح 10 میلیارد ریال و فاز دوم آن 18 میلیارد ریال اعتبار می طلبد که جمعیت فصلی سال 1400، دوهزار و 982 نفر و نیاز آبی افق طرح 14 لیتر بر ثانیه است.

 

 

روستای حسین‌آباد این شهرستان، در 15 کیلومتری غرب این شهرستان در محور شیروان - بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان آبرسانی روستا شهرک گلیان خراسان شمالی طرح آبرسانی بخش مرکزی طرح آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد