Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک، امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ بیست شرکت اطلاعات بااهمیت خود را افشا کردند و اطلاعیه آن را بر روی سایت کدال قرار دادند.

سصوفی و دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت کارخانجات سيمان صوفيان دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

های وب و سرمایه گذاری در سهام مؤسسه بیمه فردا

شرکت داده گستر عصر نوين دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا سرمایه گذاری در سهام مؤسسه بیمه فردا می باشد.

به اطلاع سهامداران محترم می رساند، بر اساس مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت تأسیس مؤسسه بیمه فردا (در شرف تأسیس)، شرکت داده گستر عصرنوین در این مؤسسه بعنوان مؤسسین، 20 درصد سرمایه گذاری خواهد نمود. بر اساس توافقات فعلی، تعهد سرمایه گذاری این شرکت در مؤسسه مذکور، مبلغ 1.000 میلیارد ریال بوده که مبلغ 500 میلیارد ریال آن به صورت نقدی و مابقی طی 2 سال در تعهد مؤسسین می باشد.

کیمیاتک و تغيير حسابرس از حسابرس اصلی به حسابرس علی البدل

شرکت دارويي آرايشي بهداشتي آريان کيميا تک دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا تغيير حسابرس از حسابرس اصلی به حسابرس علی البدل می باشد.

حسابرس قبلي موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهبین و حسابرس جدید موسسه حسابرسی هوشیار ممیز است.

سرود و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان شاهرود تک دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/03/01 می باشد.

سبجنو و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان بجنورد دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

وصندوق و آغازبهره برداری ازپروژه پتروشیمی مسجدسلیمان

شرکت سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي کشوري دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا آغازبهره برداری ازپروژه پتروشیمی مسجدسلیمان در تاریخ 1400/03/01 می باشد.

عنوان طرح /پروژه :پتروشیمی مسجدسلیمان زمان شروع طرح/پروژه:آبان 1393 زمان افتتاح طرح /پروژه :اردیبهشت 1400 هزینه سرمایه گذاری طرح /پروژه :4.2میلیاردیوآن ارزی و15.000میلیاردريال محصولات حاصل از بهره برداری ازطرح /پروژه جدید: اوره -آمونیاک ظرفیت اسمی محصول:آمونیاک به میزان 680هزارتن درسال (مصرف جهت تولیداوره و57هزارتن مازاد برای فروش)- اوره به میزان 1.075.000تن درسال درصدمالکیت هلدینگ درشرکت پتروشیمی مسجدسلیمان 66/55 درصدمی باشد. احتمالا درسال جاری منتهی به 1400/12/29این پروژه تاثیری درeps شرکت نخواهد داشت. همچنین آغاز سوددهی پروژه از سال 1401 خواهد بود.      

ساوه و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان ساوه دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

سفار و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان فارس دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

سدور و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان دورود فارس دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

سخاش و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان خاش دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

ساروم و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان اروميه دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

سقاین و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان قاين دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

دعبید و تولید و فروش محصول جدید با نام Corizan Vitamin C

شرکت داروسازي دکتر عبيدي قاين دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا تولید و فروش محصول جديد با نام Corizan Vitamin C می باشد. شرکت داروسازي دکتر عبيدي محصول جديدي با نام Corizan Vitamin C توليد و به بازار دارو عرضه مي نمايد. این محصول علاوه بر بهبود سریع علائم سرماخوردگی، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود.

ثامید و برگزاری مزایده

شرکت توسعه و عمران اميد دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا مزایده فروش واحد تجاری/مسکونی/هتل می باشد.

شرکت توسعه و عمران امید تعداد محدودی از واحدهای تجاری/مسکونی/هتل تکمیل شده و در حال اجرا خود را با شرایط ویژه (نقد و اقساط بدون بهره) از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل 267 میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

سفانو و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت سيمان فارس نو دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/02/27 می باشد.

وملل و واگذاری و فروش پروژه

اعتباري ملل دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا واگذاری و فروش پروژه می باشد.

به منظور افزایش در میزان تسهیلات دهی و متعاقب آن کسب درآمد واسطه گری مالی، موسسه ملل در ادامه واگذاری و فروش پروژه های مروارید و درنیکا به ترتیب واقع در شهرهای تهران و مشهد، تا تاریخ این گزارش تعداد 21 واحد دیگر از این پروژه ها را به بهای تمام شده 1.003 میلیارد ریال به مبلغ 1،480 میلیارد ریال به فروش رسانده است و مبلغ 477 میلیارد ریال سود در دفاتر این موسسه شناسایی شده است.

شلرد و توضیح در ارتباط با صورت های مالی

شرکت کود شيميائي اوره لردگان دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا توضيح در ارتباط با صورت هاي مالي 30/12/1399 می باشد.

سکارون و برگزاری مزایده

شرکت سيمان کارون دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا برگزاری مزایده با موضوع    فروش املاک و مستغلات در اهواز می باشد.

خفنر و دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات

شرکت فنر سازي خاور دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در تاریخ 1400/03/01 می باشد.

افزایش نرخ محصولات طی صورتجلسه شماره 3 مورخ 1400/03/01 به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده است .

سبزوا و افزایش سرمایه شرکت فرعی

شرکت سيمان لار سبزوار دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا افزایش سرمایه شرکت فرعی (سنجش سهام سیمان سبزوار) در تاریخ 1400/02/28 می باشد.

به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1399/11/06 و آگهی ثبتی مورخ 1400/02/28سرمایه شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار از مبلغ 400میلیارد ریال به 1،750 میلیارد ریال سهم 1000ریالی از محل مطالبات حال شده افزایش یافت. و بموجب مدارک پیوست در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه افشای اطلاعات بورس نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه پتروشیمی مسجدسلیمان برگزاری مزایده سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد

تین نیوز

گروه خودروسازی زامیاد در آخرین اطلاعیه منتشر شده ضمن اشاره به صورتجسله نحوه قیمت گذاری خودرو امور صنایع وزارت صمت در سال ۱۳۹۹ و جلسه اخیر این شرکت، قیمت جدید سه محصول خود (سه مدل وانت نیسان) را اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید آقایی سرپرست گروه صنعتی زامیاد که زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، فعالیت می کند، در اطلاعیه ای که خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس ارسال کرده، قیمت جدید سه محصول خود را اعلام کرده است.

طبق آنچه که در این اطلاعیه ذکر شده است، عطف به صورتجلسه نحوه قیمت گذاری خودرو معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره این شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شده است.

بر اساس جدول این اطلاعیه وانت نیسان تک سوز آپشنال با ۴۳ میلیون تومان افزایش قیمت (نسبت به قیمت مصوب سال ۱۴۰۲) به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

وانت نیسان تک سوز آپشنال (با موتور m۲۴ پلاس) با ۳۶ میلیون تومان افزایش با قیمت جدید ۵۷۹ میلیون تومان در سال جاری عرضه خواهد شد.

در نهایت وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۶۲۲ میلیون تومان تعیین قیمت نهایی شده است که نسبت به قیمت سال گذشته خود، ۶۸ میلیون تومان مشمول افزایش قیمت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی