Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@00:49:26 GMT

رایحه شهاب سهمیه تکواندوی پارالمپیک را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۱۶۶

رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را به‌دست آورد.

قرعه‌کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا انجام شد و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را به‌دست آورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 26 پاراتکواندوکار از 12 کشور فردا (یکشنبه ـ 2 خردادماه) به‌میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه دودانگه در وزن 49ـ کیلوگرم (44K) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (44K) دو نماینده کشورمان هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت‌ها شرکت کردند.

براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، فاطمه دودانگه در وزن 49ـ کیلوگرم (44K)  ابتدا باید با نماینده افغانستان مبارزه کند و در فینال نیز به مصاف پاراتکواندوکار قزاقستان می‌رود.

رایحه شهاب دیگر نماینده پاراتکواندوی ایران در وزن 58+ کیلوگرم (44K) بود که با غیبت دو تکواندوکار دیگر در وزن و کلاس او، رایحه سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال طلا شوند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را به‌دست آورند.

هدایت این نفرات به‌عهده عاطفه کشاورز به‌عنوان سرمربی و الهه مهربانی به‌عنوان مربی است.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه تلاش می‌کنند.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است درخواست هواداران پرسپولیس از باشگاه؛ به تیم ملی بازیکن ندهید اتمام حجت فرهاد مجیدی با بازیکنان استقلال گلر سابق آنتورپ: بیرانوند نمی‌ تواند انگلیسی صحبت کند؛ آنتورپ باید دنبال دروازه بانان جدیدی باشد مسی: همیشه هدفم کسب قهرمانی است؛ به خاطر قرارداد با ژیلت نمی توانستم ریش بگذارم لواندوفسکی: کلوپ مثل پدر و آنچلوتی مثل عمو است؛ به سطح رونالدو و مسی رسیده ام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو سهمیه پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن