Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:13:52 GMT

پایان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۴۷۷

پایان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی استان خراسان رضوی جهت انتخاب تیم استان و حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رقابت‌های فیتنس چلنج برای اولین توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حال برگزاری است و قرار است تا با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ملی پوشان این رشته نیز به همراه سایر رشته‌ها به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان خراسان رضوی مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان جهت انتخابی تیم استان بین نفرات برگزیده انجام شد. در این‌رقابت‌ها در بخش بانوان ۱۶ نفر به رقابت پرداختند که در پایان شیرین تولایی، شمیم یعقوبیان و جمیله نخلی نژاد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش آقایان که با رقابت ۲۶ ورزشکار همراه بود، ایمان خاموشی، عرفان قزلی و مجید سلامت به ترتیب جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند. این ‌مسابقه‌ با سنجش ورزشکاران و انجام آیتم‌های بارفیکس، پرش روی جعبه، دیپ، بانج، شکم و برپی دویل پرس‌ برای انتخاب برگزیدگان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24