Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی خبر‌ها حاکی از آن است که دو ستاره جداشده تبریزی در سبد خرید تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر قرار گرفته اند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می‌دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر باعث شد تا برخی خبر‌ها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح شود.

پرسپولیس به دنبال دژاگه و شجاعی نیست

تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند. این سفر باعث شد تا برخی خبرها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح شود.

استقلال این دو بازیکن را می خواهد؟

هنوز درباره مذاکره استقلال با این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما در فضای مجازی استقلالی‌ها برای این دو بازیکن کامنت و استوری گذاشته اند که فصل آینده به استقلال بیایند. در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، هم شایعاتی مطرح شد که دژاگه قرار است به استقلال بیاید، اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. هنوز درباره تمایل فرهاد مجیدی برای جذب این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما هر چه هست، او هم مثل یحیی گل محمدی، هنوز لیست مشخصی به باشگاه نداده است. هر چند امین قاسمی نژاد و سعید واسعی خرید‌های محتمل استقلال در سال آینده به نظر می‌رسند. در کل شایعات انتقال اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به استقلال یا پرسپولیس در روز‌های اخیر مطرح شده بود که مورد توجه هواداران سرخابی قرار گرفته است، اما تا پایان فصل و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی فصل آینده، باید منتظر ماند. خدا را چه دیدید، شاید هم دژاگه و شجاعی به تراکتور بازگشتند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس استقلال مسعود شجاعی دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟