Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علیرضا آوایی  امروز در حاشیه افتتاح دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر تعلقم به استان خوزستان و جامعه حقوقی ایران خیلی خوشحالم که موفق شدم در این افتتاحیه شرکت کنم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این دانشکده چند مدت قبل باید انجام می‌شد ولی به خاطر دیگر سفرهای پیش آمده به تعویق افتاد، افزود: در راستای حمایت از دانشگاه شهید چمران برای تقویت این دانشکده از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری تصریح کرد: با توجه به مجموعه ظرفیت‌ها، استعدادها و استادان بزرگی که در خوزستان وجود دارد، ارزش افتتاح این دانشکده در ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استادان حقوق در استان و کشور است.

آوایی با اشاره به اینکه افتتاح این دانشکده قدم بزرگ و مبارکی در راستای اعتلای علم حقوق و قانونمندتر شدن روند مسائل کشور است، گفت: هرچه دانشکده‌های حقوق فعال‌تر، قوی‌تر و به تبع دانش آموختگان حقوق بیشتر باشند حتماً برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن امور کشور به ما کمک می‌کنند.

همچنین «غلامحسین خواجه» رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با تقدیر از حضور وزیر دادگستری برای افتتاحیه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه منطقه جنوب غرب کشور و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که تا این تاریخ دانشکده حقوق و علوم سیاسی مستقلی نداشت و تحت عنوان یک گروه فعالیت می‌کرد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: امروز این افتخار را داریم که با حضور وزیر دادگستری سطح گروه را به دانشکده ارتقا دهیم و دانشکده حقوق و علوم سیاسی شهید چمران از امروز با توجه به همه مجوزهای اخذ شده، از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری سید علیرضا آوایی دانشکده های فعال حقوقی دانش آموختگان حقوق دانشگاه شهید چمران وزیر دادگستری دانشکده حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل

 مهین جاودان  بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، از صبح امروز نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

 دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز باهدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان زابل به‌منظور ترویج استفاده از صنایع‌دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها، فاصله‌گرفتن از محصولات مشابه خارجی و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین منطقه سیستان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج