Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، اینستاگرام و واتس‌اپ هر دو متعلق به شرکت فیس بوک هستند. داشتن یک شرکت مادر مشترک به ارتباط بهتر میان اپلیکیشنها کمک می کند و اینستاگرام ممکن است چنین مزیتی را امتحان کند.

طبق گزارش وب سایت WABetaInfo که قابلیتهای نسخه بتای واتس‌اپ را دنبال می کند، اینستاگرام به کاربران آزمایشی امکان احراز هویت دو مرحله ای با استفاده از واتس‌اپ را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه ای برای کاربران برای انتخاب واتس‌اپ به منظور دریافت کد ورود وجود دارد.

احراز هویت دو مرحله ای یک قابلیت امنیتی است که به حفاظت از حساب و کلمه عبور اینستاگرام کاربر کمک می کند. اگر کاربری احراز هویت دو مرحله ای را انتخاب کند، هنگامی که از دستگاه دیگری برای ورود به حساب وی اقدام می شود، نوتیفیکیشنی دریافت خواهد کرد یا از وی خواسته می شود کد ورود مخصوص را وارد کند.

اگر کاربر احراز هویت دو مرحله ای از طریق واتس‌اپ را فعال کند، کد ورودی در واتس‌اپ به همراه پیامک دریافت خواهد کرد. با این حال قابلیت جدید اختیاری خواهد بود.

استفاده از گزینه جدید در آینده پس از این که واتس‌اپ پشتیبانی از چندین دستگاه برای یک حساب را معرفی کند، مفید خواهد بود. کاربران اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می توانند کلمه ورود در احراز هویت دو مرحله ای را در هر دستگاهی که واتس‌اپ در آن اجرا می شود دریافت کنند و فقط به یک دستگاه متکی نباشند.

بر اساس گزارش مینت، وب سایت WABetaInfo اخیرا اسکرین شاتهایی را منتشر کرده که نشان می دهد واتس‌اپ از دسترسی دستگاههای متعدد به یک حساب پشتیبانی می کند. این وب سایت تصاویری از پروسه همگام سازی پیامها بین دو دستگاه را منتشر کرده است. در حال حاضر حتی کاربران نسخه بتا هم نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند اما گویا واتس‌اپ آماده می شود نسخه بتای جدید را به زودی عرضه کند.

منبع: الف

کلیدواژه: احراز هویت دو مرحله ای واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، محمد سیاری گفت: ایده ساخت دیتالاگر درون چاهی قابل حمل در گروه آب زیرزمینی مدیریت مطالعات پایه منابع آب برای اولین بار مطرح و پس از همفکری و نهایی شدن طرح آن با همکاری شرکت دانش بنیان کنترل توان نوین پویا به مرحله ساخت رسید.

کارشناس مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه این دستگاه با موفقیت آزمایش شد، افزود: این دستگاه به منظور ثبت خودکار داده‌های سطح آب در آزمایشات پمپاژ طراحی شده و دارای فن آوری با دقت بالا همراه با پلان زمانبندی رکوردگیری پویا با ۵ مرحله بازه زمانی قابل تنظیم است.

وی خاطرنشان کرد: خروجی آمار برداشته شده توسط این دستگاه به صورت لحظه‌ای بر روی دستگاه تلفن هوشمند قابل مشاهده است و قابلیت دریافت فایل خروجی داده‌ها به صورت اکسل با مشخصات کامل نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیاری افزود: استفاده از این دستگاه و فناوری آن گامی بزرگ در جهت انجام هر چه سریعتر و دقیق‌تر آزمایشات پمپاژ و نظارت بر عملیات آن بوده و به صورت چشمگیر سبب افزایش دقت و سرعت ثبت داده‌های آزمایشات پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!