Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مورد ضرورت ارتقاء دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه توضیحاتی داد. - اخبار استانها -

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  نیشابور  اظهار داشت: یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال به حق‌ترین مطالبات مردم نیشابور این است که زمینه ارتقاء دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: به همراه دیگر نماینده شهر نیشابور در این زمینه جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار کرده و این مطالبه چندین ساله مردم شهرستان را اطلاع داده‌ایم.

ارکانی گفت: همچنین ایجاد رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز مطالبه دیگری است که برای تحقق آن نیازمند مساعدت وزارت بهداشت هستیم و وزیر بهداشت نیز در این زمینه قول مساعد داده است.

بازار سرپوشیده تاریخی نیشابور مرمت می‌شود105 میلیارد تومان پروژه درمانی نیشابور توسط وزیر بهداشت افتتاح شدگزارشی از جهان شگفتی‌ساز خیام نیشابوری / حکیم شهیر چگونه به زندگی می‌نگریست؟

وی خاطرنشان کرد: برخی از دانشکده‌ها که شرایطی مشابه دانشکده علوم پزشکی نیشابور را داشتند این اتفاق مثبت برایشان رقم خورده و تبدیل به دانشگاه شده‌اند و رقم خوردن این اتفاق برای نیشابور نیز می‌تواند امری مثبت تلقی شده و منشاء تحول علمی شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هستیم تا موانع موجود در زمینه این ارتقاء از میان برداشته شود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست