Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «هرمان» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اساساً کار کردن با کارگردان‌هایی که نخستین تجربه‌هایشان را در سینما پشت سر می‌گذارند، همیشه برای من جالب و چالش برانگیز بوده و هست. علی بهراد هم از جمله کارگردان‌هایی است که فیلمش برای من نکات قابل توجهی داشت. از قصه‌ای که بسیار متفاوت است تا فیلمبرداری در شب و ماشین و در حال حرکت که برای من تجربه خوشایندی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همکاری خوبی بین بازیگران و دوستان پشت صحنه در این فیلم اتفاق افتاد و لیلا حاتمی و مهرداد صدقیان با توجه به حضورشان در صحنه‌هایی که فیلمبرداری بسیار سخت بود، همراهی خوبی با ما داشتند و در نهایت با ابزاری که برای فیلمبرداری این فیلم ساخته شد و چالش‌هایی که برای فضاسازی مدام با آنها رو به رو بودیم از نتیجه کار راضی هستم.

برازنده در پایان گفت: یکی از چالش‌های اساسی این فیلم حین فیلمبرداری، همزمانی آن با خاموشی‌های وقت و بی وقت تهران بود و بسیاری از خیابان‌هایی که برای فیلمبرداری از پیش مشخص شده بود، گاهی تاریکی مطلق بود و در چنین شرایطی باید چراغ‌ها ساخته و باید برای رسیدن با باورپذیری صحنه تجهیزات اضافه می‌شد. البته که چالش‌هایی از این دست در کار ما تازگی ندارد.

کد خبر 5217026 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا برازنده لیلا حاتمی مهرداد صدیقیان فیلمبرداری فیلم سینمایی سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم مستند صدا و سیما فیلم کوتاه شبکه دو سیما انتخابات 1400 ویروس کرونا رادیو سلامت کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان

وحید حسیبی مدیر منابع آب رفسنجان در جلسه حفاظت از منابع آب این شهرستان که به ریاست فرماندار و با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، معاون دادستان و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد، گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و سامانه بارشی که قرار است نیمه هفته جاری وارد شهرستان شود و البته برای مدیریت توأمان آب و برق؛ چاه موتور‌های کشاورزی رفسنجان تا ۶ صبح روز ۱۶ اردیبهشت ماه تعطیل خواهند شد.

 وی افزود: بایستی از منابع آب زیرزمینی حفاظت کنیم و اجازه ندهیم نسل آینده با بحران کم آبی و بی آبی مواجه شود.

حسین رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این خصوص گفت: با توجه به بارش‌های خوب روز‌های گذشته و نیز نظرات علمی کارشناسان پژوهشکده پسته ایران که آبیاری درختان پسته با توجه به مرحله رشدی درختان و احتمال بارندگی در روز‌های آینده و افزایش رطوبت هوا باعث ریزش گل، خوشه و تشدید عارضه لکه پوستی استخوانی (عارضه کشمشو) می‌شود؛ لذا در جلسه کارگروه شهرستانی سازگاری با کم آبی با پیشنهاد خاموشی یک هفته‌ای برای اجرای مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاه‌های کشاورزی موافقت شد.

 وی افزود: طبق نظر کارشناسان پژهشکده پسته ایران و مدیریت جهاد کشاورزی توصیه می‌شود در صورت بالا بودن میزان بارش‌ها تا چند روز پس از بارندگی، برای کاهش خسارت به محصول علاوه بر آبیاری نکردن از هرگونه محلول پاشی و سمپاشی تا کاهش رطوبت خوداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟