Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تامین تجهیزات مشکلات اینترنت در روستای گنجگان برطرف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تعدادی از اهالی روستای "گنجگان" بویراحمد با ابراز گلایه از مشکلات اینترنت در این روستا بیان کردند: در سال های گذشته تا امروز روستای گنجگان از داشتن اینترنت برای دسترسی به اطلاعات،خبرها و آموزش محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروندان با بیان اینکه در شرایط کرونا مشکلات اینترنت سبب آسیب به قشر دانش‌آموز می‌شود، ادامه دادند: مسئولان و متولیان استان راه حلی برای نبود اینترنت در روستای گنجگان ارائه دهند زیرا بعد از سال ها مطالبات مردم این منطقه بلاتکلیف باقی مانده است.

در همین رابطه مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: در حوزه ارتباطات و اینترنت ایرانسل، رایتل و مخابرات وظایف مختلفی برای برطرف کردن شکاف‌های اینترنت بین روستا و شهر دارند.

امیری با بیان اینکه تحریم ها سبب مشکلاتی برای خرید تجهیزات شده است، گفت: در روستای گنچگان سایت وجود دارد و مشکل آنتن دهی نداریم اما فاقد اینترنت است که به محض تامین تجهیزات آن منطقه از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهمئی منطقه چشمه امیری و گچ بلند، در شهرستان گچساران گروس باشت و سعادت آباد لیشتر، باباکلان در حال کار است، ادامه داد: در منطقه دهدشت ضرغام آباد  برای اینترنت پرسرعت  برنامه وجود دارد و در شهرستان بویراحمد مشمی زیلایی اینترنت پرسرعت دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلیه روستاها، بخش ها، دهستان ها و شهرها بیش از 90 درصد از نعمت ارتباط برخوردار بوده و اکثر نقاط روستاها و شهرها و بخش ها از اینترنت پرسرعت برخوردار است و حدود 90 درصد استان زیر پوشش تلفن همراه است از طرفی تمام تلاش ها بر این است که با حضور ایرانسل، همراه اول و مقام عالی وزارت روستاهای بالای 20 خانوار مشکلات پوشش آنها برطرف شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اینترنت پرسرعت مشکلات اینترنت مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور