Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  به مناسبت سوم خرداد روز فتح خرمشهر  حجت السلام  سید قاسم یعقوبی  امام جمعه نیشابور  ازسنگر شهدا وابسته به یادیاران این شهرستان بازدیدکرد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،حجت السلام  سید قاسم یعقوبی  امام جمعه نیشابور  در بد ورود به سنگر شهدا با مشاهده تصاویر جبهه وجنگ وایثار شهادت وسردار دلها وسردار شهیدشوشتری وسردارشهید قاجاریان وشهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادشیرازی وشهید مهندس ابومهدی. اظهارکرد:  چه جالب یادم از جبهه وجنگ آمد عجب منزل قشنگی دارید این مکان بوی جبهه وشهدا را حساس کردم  .

وی افزود: خوشحال بحال شما وخانواده عزیزتان به خصوص  مدیر موسسه خدیجه عوض پور  احسن برشما دخترم  خیلی خانم ها دنبال تشریفات وزرق وبرق خانه دنیای  خود هستند و شما بااین کار قشنگ که تصاویر شهدا واثار شهدا را از سراسر کشور در منزل به این قشنگی مزین  کرده اید
حجت السلام  سید قاسم یعقوبی خاطرنشان کرد: هم دنیا وهم آخرت خودت را درست کرده اید خوشابحال شما ، انسان بعضی موقع به چنین فعالیت های جهادی قبطه می خورد خداوند به شما وخانواده بزرگوارتان  اجر دنیا وپاداش آخرت عنایت کند.

امام جمعه نیشابور  تصریح کرد: از زحمات خالصانه شما وهمسر عزیز رزمند دوران دفاع مقدس وفرزندان عزیز تان که خانوادگی کار جهاد فرهنگی می کنید تشکر وقدردانی می کنم که خاطرات دوران دفاع مقدس را امروز برایم یادآوری کردید واین راه ارزشی را با قوت وتوکل بر خداوند تبارک وتعالی ادامه دهید .

حجت السلام  سید قاسم یعقوبی  امام جمعه نیشابور در دفتر یادمان سنگر شهدا وابسته به یادیاران  نوشتند: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون
ارتباط با شهدا، ارتباط با حیاط طیبه است، که زیبایی و عطر آن در همه عالم پراکنده است.کسانی که شامه الهی دارند دائما سرمست از آن هستند از جمله برادر گرامی جناب شبان که در خدمت فرهنگ شهدا که جمع آوری بازمانده های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها مشارکت در اجر آنهاست.بنده از حرکت بی نظیر و خدا پسند ایشان سپاسگذارم.امید است دعای شهدا بدرقه راه ایشان و همه‌ی ما باشد.بوسه بر دستانی میزنم که برای شهدا تلاش می‌کنند.

در پایان به رسم یاد بود شال متبرک امام رضا علیه السلام توسط خادمین شهدا تقدیم امام جمعه گردید

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید امام جمعه سنگر شهدا وابسته امام جمعه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود