Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:28:40 GMT

فدراسیون جهانی سهمبه بریمانلو را حذف کرد!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۹۵۹

فدراسیون جهانی سهمبه بریمانلو را حذف کرد!

خبرورزشی – بعد از لغو حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو از سوی دادگاه حکمیت ورزش که باعث شد تیم ملی ایران فرصت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کند، محمد محمدی بریمانلو سرگروه تیم ملی کشورمان با وجود آنکه به مدال نرسید، اما سهمیه خود را برای حضور در بازی‌های المپیک قطعی کرد. سهمیه‌ای که در سایت رسمی به عنوان سهمیه قاره‌ای به صورت رسمی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت چند روز از پایان این رقابتها و بازگشت تیم ملی به تهران، فدراسیون جهانی رأی به محرومیت چهار ساله ایران داد تا جودوکاران ایران تا شهریور ۱۴۰۲ از حضور در مسابقات محروم باشند.

با وجود رأی محرومیت و طبق قوانین IOC به دلیل آنکه کسب سهمیه پیش از محرومیت اتفاق افتاده، بریمانلو می‌توانست در بازی‌های المپیک شرکت کند، اما کمیته ملی المپیک در این خصوص کاری صورت نداد تا در نهایت فدراسیون جهانی جودو، بعد از صدور محرومیت چهار ساله و با قراردادن کلمه «suspended» یا همان تعلیق مقابل نام ایران، سهمیه المپیک بریمانلو را نیز حذف کند و عملاً این جودوکار شایسته کشورمان شانس حضور در این بازی‌ها را از دست بدهد.

بریمانلو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را کسب کرده و کمیته ملی المپیک باید موضوع را از طریق IOC پیگیری کند چرا که سهمیه المپبک ارزش زیادی برای جودو و ورزش ایران دارد و می‌توان با رایزنی و مکاتبه شرایط حضور بریمانلو در توکیو را فراهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد محمدی بریمانلو تیم ملی جودو محمد محمدی بریمانلو فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس