Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت‌نام نوآموزان پایه اول استان از سوم خردادماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه به صورت الکترونیک توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود.

معصومه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام سال‌تحصیلی پیش رو برای نخستین بار از طریق سامانه پادا انجام می‌شود و از آنجایی که مدیران و اولیاء دانش‌آموزان، نسبت به نحوه استفاده از این سامانه آگاهی ندارند، روزهای یکم و دوم خردادماه برای آموزش این افراد اختصاص داده شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان پایه اول از سوم خردادماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول باید سنجش بدو ورود به مدرسه را انجام دهند به همین علت نحوه ثبت نام آنها تلفیقی از روش مجازی و حضوری است و این دانش‌آموزان به صورت زمان‌بندی شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه می‌کنند.

خدابنده‌لو در رابطه با نوآموزان کلاس اولی که دوره پیش‌دبستانی را طی نکردند، توضیح داد: هنگام ثبت‌نام در پایه اول اگر نوآموزی دوره پیش‌دبستانی را طی نکرده باشد، با برنامه‌ریزی مدیر مدرسه در شرایط آبی کرونایی باید یک دوره حضوری و در شرایط دیگر یک دوره مجازی برای آمادگی و مهارت طی کند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان میان پایه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، مطرح کرد: پس از ارزشیابی دانش‌آموزان، مدیر مدرسه به صورت الکترونیکی در سامانه پادا دانش‌آموزان را ثبت‌نام می‌کند و نیازی به ثبت‌نام اولیاء نیست اما اگر والدین دانش‌آموز قصد جابه‌جایی مدرسه فرزند خود را دارند می‌توانند از طریق سامانه پادا درخواست دهند و با تأیید مدیر مدرسه مبدأ و مقصد این جابه جایی انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان درباره هزینه های پرداختی دانش آموزان در حین ثبت نام خاطرنشان کرد: فقط هزینه ثبت‌نام کتاب و بیمه بر عهده اولیاء دانش آموزان است که والدین دانش‌آموز می ‌توانند برای ثبت نام کتاب به صورت فردی هم اقدام کنند.

خدابنده‌لو در پایان بیان کرد: در رابطه با ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی فعلاً چیزی به ما ابلاغ نشده و ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس عشایری نیز مانند سنوات قبل از سوم خردادماه تا پایان مردادماه انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانش آموز ثبت نام آموزش و پرورش مدرسه آموزان پایه اول انجام می شود دانش آموزان مدیر مدرسه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم