Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که انتشار گزارش تصمیم فدراسیون فوتبال برای فروش دو واحد ساختمانی سازمان لیگ فوتسال در خبرگزاری مهر سروصدای زیادی به پا کرد و واکنش اهالی این رشته را در پی داشت. (لینک گزارش) فدراسیون فوتبال که ساختمانش به دلیل شکایت شستا در پرونده «مارک ویلموتس» مصادره شده است، قصد دارد با فروش ساختمان‌های فوتسال بخشی از مشکلات مالی خود را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال تاکید دارد این دو ساختمان از پول باشگاه‌ها تهیه شده و فدراسیون حق ندارد آن را بدون اجازه سازمان لیگ و باشگاه‌ها به فروش برساند. از سوی دیگر کریم منصوری و سعید نجاریان مدیران دو باشگاه شهید منصوری و شهروند ساری که سالیان سال در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند، از فدراسیون فوتبال بابت این تصمیم به شدت انتقاد کردند.

نجاریان حتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد در صورتی که فدراسیون، دو ساختمان فوتسال را به فروش برساند، با هماهنگی چند باشگاه دیگر از مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال کنار خواهد کشید.


افتتاح ساختمان کمیته فوتسال در سال ۱۳۹۴ با حضور علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی است فدراسیون باوجود این مخالفت‌ها، تصمیم قطعی خود را گرفته و حتی اقدامات مقدماتی برای فروش ساختمان‌های فوتسال از جمله قیمت گذاری دو واحد را آغاز کرده است.

این دو واحد که روی هم حدود ۲۵۰ متر است، در خیابان شیخ بهایی واقع شده و در زمان ریاست افتخاری در کمیته فوتسال از طریق بالا بردن حق شرکت و حق عضویت باشگاه‌ها در مسابقات مختلف خریداری شد.

یکی از اعضای سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، آغاز کارشناسی قیمت دو ساختمان فوتسال از سوی فدراسیون را تایید کرد.

همچنین کریم منصوری به خبرنگار مهر گفت که شنیده است فدراسیون در حال انجام امور مربوط به قیمت گذاری ساختمان فوتسال است.

فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ توضیحی برای این تصمیم خود نداده است.

کد خبر 5218339 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال کمیته فوتسال هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال فوتبال سید رضا افتخاری کریم منصوری سعید نجاریان لیگ برتر فوتسال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو کشتی آزاد جام تختی جام حذفی فوتبال کشور مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام حذفی باشگاه پرسپولیس کسب سهمیه المپیک تیر و کمان فدراسیون فوتبال خبرنگار مهر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس