Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی گفت: ان شا الله باید بتوانیم با برنامه ریزی خوب، حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان این استان را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) در جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: از اول ذیقعده تا یازدهم دهه کرامت مشخص شده و این دهه با ایام انتخابات و هفته حج مقارن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با یادآوری این مطلب که آنچه مسلم است محوریت برنامه دهه کرامت با حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، افزود: ان شا الله باید بتوانیم با برنامه ریزی خوب، این امامزاده واجب التکریم (ع) و سایر امامزادگان این استان را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه روز دختر را پیش رو داریم که فرصت مغتنمی است که فرهنگ دینی را بتوانیم به جوان و نوجوانان ارائه دهیم، اضافه کرد: به خاطر مسائل کرونایی عمده برنامه ها به صورت مجازی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه بر حسب وظیفه برنامه ریزی درست و صحیح نسبت به دهه کرامت داشته باشند، اظهار کرد: جلسه مجازی دهه کرامت روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تولیت های اعتاب مقدس هم حضور دارند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس کانون های مساجد فارس جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج