Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که انتشار گزارش تصمیم فدراسیون فوتبال برای فروش دو واحد ساختمانی سازمان لیگ فوتسال در خبرگزاری مهر سروصدای زیادی به پا کرد و واکنش اهالی این رشته را در پی داشت. (لینک گزارش) فدراسیون فوتبال که ساختمانش به دلیل شکایت شستا در پرونده «مارک ویلموتس» مصادره شده است، قصد دارد با فروش ساختمان‌های فوتسال بخشی از مشکلات مالی خود را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال تاکید دارد این دو ساختمان از پول باشگاه‌ها تهیه شده و فدراسیون حق ندارد آن را بدون اجازه سازمان لیگ و باشگاه‌ها به فروش برساند. از سوی دیگر کریم منصوری و سعید نجاریان مدیران دو باشگاه شهید منصوری و شهروند ساری که سالیان سال در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند، از فدراسیون فوتبال بابت این تصمیم به شدت انتقاد کردند.

نجاریان حتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد در صورتی که فدراسیون، دو ساختمان فوتسال را به فروش برساند، با هماهنگی چند باشگاه دیگر از مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال کنار خواهد کشید.

افتتاح ساختمان کمیته فوتسال در سال ۱۳۹۴ با حضور علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی است فدراسیون باوجود این مخالفت‌ها، تصمیم قطعی خود را گرفته و حتی اقدامات مقدماتی برای فروش ساختمان‌های فوتسال از جمله قیمت گذاری دو واحد را آغاز کرده است.

این دو واحد که روی هم حدود ۲۵۰ متر است، در خیابان شیخ بهایی واقع شده و در زمان ریاست افتخاری در کمیته فوتسال از طریق بالا بردن حق شرکت و حق عضویت باشگاه‌ها در مسابقات مختلف خریداری شد.

یکی از اعضای سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، آغاز کارشناسی قیمت دو ساختمان فوتسال از سوی فدراسیون را تایید کرد.

همچنین کریم منصوری به خبرنگار مهر گفت که شنیده است فدراسیون در حال انجام امور مربوط به قیمت گذاری ساختمان فوتسال است.

فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ توضیحی برای این تصمیم خود نداده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتسال فوتبال کمیته فوتسال کریم منصوری سعید نجاریان لیگ برتر فوتسال سعید نجاریان سید رضا افتخاری فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال کریم منصوری کمیته فوتسال لیگ برتر فوتسال هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال خبرنگار مهر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟