Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعد از انجام بازی‌های معوقه قرعه کشی جام حذفی انجام می‌شود و برنامه را اعلام می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در خصوص اینکه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر به نظر می‌تواند یک ماه استراحت کند و سرش خلوت‌تر شده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بحث مسابقات استراحت ندارد، از الان مقداری هم دیر کرده‌ایم، باید برنامه تخمینی و حدودی فصل آینده را استخراج کنیم، چون باید هر چه سریع‌تر پنجره نقل و انتقالاتی را به فیفا اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*لازمه‌اش این است که برآورد‌های لازم از زمانبندی روز‌های فیفا و مرحله یک شانزدهم به بعد لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم. فکر می‌کنم فرصت خوبی است که چارچوب زمانی لیگ آینده را استخراج کنیم و از فیفا بخواهیم متناسب با آن پنجره نقل و انتقالات را برایمان باز کند که باشگاه‌ها بتوانند نهایت بهره را ببرند.

*زمان آغاز احتمالی لیگ فصل آینده؟ فکر می‌کنم اوایل مهر دیرترین موعدی است که باید لیگ را شروع کنیم، چون تقریبا با بیستم مهر تراکم بالایی از روز‌های فیفا و لیگ قهرمانان آسیا داریم. تقریبا از اول تا ۲۰ مهر یک هفته در میان اشغال است. اگر قبل از مهر لیگ را شروع کنیم، می‌توانیم چند هفته‌ای به تیم‌ها بدهیم که وارد مسابقات شوند. در غیر این صورت به سمت اواخر مهر می‌رود.

*باید ۸ هفته فرجه قانونی داشته باشیم که همان اوایل مهر می‌شود. این‌ها با هم همپوشانی دارند و سعی می‌کنیم زمان مناسب را پیدا کنیم. حداقل ۷ تا ۸ هفته باید بین دو لیگ فاصله زمانی رعایت شود. اگر لیگ فعلی ۱۵ مرداد تمام شود، ۷ هفته پس از آن تقریبا اوایل مهر می‌شود و مقداری کارمان را سخت می‌کند.

*نقش استفاده از واکسن در فصل آینده و کاهش فشردگی‌ مسابقات؟ به این اتفاق امیدواریم، و هر چیزی امکان‌پذیر است. امیدواریم این مسئله محقق شود تا خطرات ابتلا به کرونا کمتر شود ضمن اینکه بحث حضور تماشاگران روی سکو‌ها را هم داریم. برای ما برگزاری بازی با تماشاگر خیلی راحت‌تر است که هم اتمسفر خوبشان را در کنار تیمشان داشته باشیم و هم اینکه جداسازی به این صورت نباشد.

*امکان تعویق بازی‌های معوقه به خاطر حساسیت بازی‌های تیم ملی؟ بازی‌های معوقه تداخلی با برنامه تیم ملی ندارند، اگر ذره‌ای تداخل داشت این کار را انجام نمی‌دادیم. خط قرمز ما رقابت‌های بین‌المللی ما است. هر چقدر این بازی‌ها را برگزار نکنیم، باید متناسب با آن در هفته‌های دیرتری لیگ را تمام کنیم و این مسئله خود به خود باعث تاخیر در اتمام لیگ و فرسایشی شدن آن می‌شود.

*امیدواریم مصدومیت برای هیچ فوتبالیستی نباشد. ممکن است شب اردو یک بازیکن مصدوم شود و یا اینکه در تورنمنت قبراق و سرحال باشد. ما با هماهنگی تیم ملی این برنامه و زمانبندی را اعلام کردیم.

*برنامه جام حذفی؟ به محض اینکه بازی‌های معوقه به اتمام برسد، طی هفته آینده قرعه کشی صورت می‌گیرد و برنامه جام حذفی را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: زمان آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال بعد از بازی‌های تیم ملی مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال بازی های معوقه جام حذفی لیگ برتر بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و ملوان به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر، باید به مصاف سپاهانی برود که پس از حذف استقلال و پرسپولیس، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

ملوان با مهدی تارتار نمایش قابل‌قبولی در این فصل داشته است. تیم تارتار در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد، در جام‌حذفی هم به جمع 8 تیم صعود کرده و حالا باید در مرحله یک‌چهارم نهایی با سپاهان روبه‌رو شود.

تارتار در این مدت در بازی‌هایی که با سپاهان داشته نتایج خوبی گرفته، هر چند 2 هفته پیش در انزلی مقابل این تیم شکست خورد. سرمربی ملوان در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌هایش برای این بازی حساس می‌گوید.

* در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی بازی سختی با سپاهان دارید. کار ملوان برای صعود راحت نیست.
در جام حذفی برای قهرمان شدن باید همه بازی‌ها را ببرید و فرقی ندارد در کدام مرحله با کدام تیم روبه‌رو می‌شوید. در این جام دوم شدن هم فایده ندارد. همه تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند و ما هم شانس خودمان را امتحان می‌کنیم. ما در مراحل قبلی با دو تیم از لیگ دسته اول بازی کردیم و واقعا اذیت شدیم. تیم‌های بزرگ و مطرح مثل سپاهان فوتبال بازی می‌کنند و این برای ما خوب است. من از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم و امیدوارم بازی را ببریم و یک مرحله جلوتر برویم. ما تیم کوچکی نیستیم و اتفاقا ملوان جزء تیم‌های پرافتخار در جام‌حذفی است. ما در این فصل از لیگ یقه مدعیان را گرفته‌ایم و نگران بازی‌های سخت نیستیم و در جام‌حذفی هم طبیعتا با استراتژی متفاوتی بازی می‌کنیم و باید کمترین اشتباه ممکن را داشته باشیم. ما قطعا هدفی جز شکست دادن سپاهان نداریم.

* در مصاحبه‌های چند هفته اخیر به مشکلات سخت‌افزاری در ملوان اشاره کردید. نمی‌خواهید فصل بعد به تیمی بروید که هم از این نظر و هم به لحاظ مالی شرایط بهتری داشته باشد؟
صادقانه می‌گویم که از زندگی در انزلی لذت می‌برم و وقتی در شهر تردد می‌کنم، هواداران هم به من لطف دارند و یک ارتباط عاطفی میان ما ایجاد شده است. گزینه اول من برای فصل بعد قطعا ملوان است و دوست دارم در این تیم بمانم ولی به شرط اینکه جایگاه ملوان را ارتقا بدهم. اگر قرار است بمانم، نباید نزول داشته باشیم و این موضوع با اهداف من سازگاری ندارد. ما باید برای فصل بعد کار بزرگ‌تری انجام دهیم و باید دید شرایط باشگاه چگونه خواهد بود ولی با افتخار دوست دارم در ملوان بمانم. ما هنوز یک جی‌پی‌اس نداریم و قبل از هر بازی مجبوریم آن را کرایه کنیم. حتی تیم‌های لیگ دسته اول هم جی‌پی‌اس دارند. ما یک زمین تمرین خوب نداریم و این مشکلات برای تیمی مثل ملوان خوب نیست.

* جالب اینجاست که مسئولان استان گیلان هم کمک زیادی به تیم نمی‌کنند.
اینجا مسئولان هم ملوانی هستند و باید به این تیم کمک کنند. انزلی یک شهر زیبا و توریستی است و ملوان هم تیمی ریشه‌دار است. این باشگاه باید یک استادیوم خوب داشته باشد و در هر بازی به‌دلیل ازدحام جمعیت با مشکل مواجه نشویم.

* در لیگ هم با استقلال خوزستان بازی دارید؛ بازی سختی است؟
بازی با تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند، واقعا سخت است. اگر مقابل استقلال خوزستان پا پس بکشیم، دچار مشکل می‌شویم. تیم رقیب برای ما قابل احترام است ولی فقط برای برد به اهواز می‌رویم.

* به‌نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود؟
من سرمربی ملوان هستم و باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند