Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی از روز چهارشنبه هفته گذشته با مسابقات کشتی فرنگی آغاز و روز پنجشنبه با پیکارهای کشتی آزاد در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید. مبارزه فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین «یدالله محبی» و «عباس فروتن» به دلیل مصدومیت هر ۲ نفر بسیار حساس و پرحاشیه دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خونریزی از ناحیه چشم محبی و شکستن سر فروتن این مبارزه را به نوعی به دلیل مداوای هر دو نفر به حاشیه برد. در پایان محبی این مبارزه را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرد.

در این خصوص، «عباس فروتن» دارنده مدال طلای جوانان جهان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خدا را شکر توانستم مقام اول را در مسابقات جام جهان پهلوان تختی کسب کنم. این رقابت‌ها سطحش بالا بود و کشتی‌گیران خوب و جوانی حضور داشتم و توانستم با کشتی‌های خوبی که گرفتم عنوان نخست وزن ۱۲۵ کیلوگرم را کسب کنم.

وی در خصوص دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل «یدالله محبی» خاطر نشان کرد: در همان ابتدای مبارزه فینال سر من به ابروی «یدالله محبی» برخورد کرد که هر ۲ نفر دچار خونریزی شدیم و پس از معالجه پزشک توانستم به کار ادامه دهم. البته جراحت شدید هر ۲ نفر و شرایط مسابقه، حساسیت مبارزه فینال را دوچندان کرده بود و خوشبختانه توانستم پیروز این مبارزه باشم.

فروتن یادآور شد: برای حضور در جام تختی زحمت زیادی کشیده بودم و برنامه‌ریزی کرده بودم که بتوانم عنوان نخست را بدست آوردم.

این آزادکار بابلی در خصوص اینکه قرار است به وزن ۹۷ کیلوگرم بازگردد و یا در همین وزن ۱۲۵ کیلوگرم ادامه خواهد داد، گفت: وزنم ۱۱۰ کیلوگرم است و سعی می‌کنم که وزنم را بالا ببرم و به ۱۲۰ کیلوگرم برسانم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی کشتی یدالله محبی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مبارزه فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم