Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، شرایط مرحله مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال ۱۴۰۰ طی دو مرحله صورت می‌گیرد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان و دعوت به مصاحبه است که توسط دانشگاه­‌های پذیرنده دانشجو صورت می­‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در راستای اجرای مرحله دوم مصاحبه پذیرفتهشدگان آزمون دکتری، شرایط پذیرش در این دانشگاه را اعلام کرد.

در این راستا، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت احراز حدنصاب­‌های تعیین شده برای معرفی به این دانشگاه، می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی (golestan.kntu.ac.ir) از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه سه خرداد ماه لغایت پایان روز پنجشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز به منظور بررسی اولیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی توسط گروه‌های آموزشی دانشکده اقدام کنند.

حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حدنصاب تعیین شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

بدین ترتیب، لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه غیرحضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

دانشگاه خواجه نصیر برای ارسال مدارک به این دانشگاه نکاتی را متذکر شد و تاکید کرد در تهیه فایل‌های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود.

متقاضیان باید مدارکی را در سیستم گلستان بارگذاری کنند که شامل عکس کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس ۴×۳، تعهد نامه تحویل اصل مدارک (تکمیل و بارگذاری نسخه چاپی الزامی است.)، ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع پیشین (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد)، گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی‌ارشد) و مدرک زبان آزمون‌های زبان بین‌الملل مربوط به دو سال گذشته از قبیل (TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO) می‌شود.

همچنین داوطلبان باید کارنامه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ و کارنامه انتخاب رشته دانشگاه‌ها را نیز در سایت گلستان بارگذاری کنند.

متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی، باید حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی‌نامه صادره از مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را نیز ارائه دهند.

از دیگر مدارک مورد نیاز برای بارگذاری، سوابق پژوهشی (صفحه اول و صفحه چکیده پایان‌نامه، صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و ...) نیز عنوان شده است.

در شرایط اختصاصی داوطلبان مرحله مصاحبه علمی آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیر، اعلام شده که دانشگاه از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان و امتیاز کسب شده در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

همچنین، امتیاز کل داوطلب با احتساب ۵۰ درصد نمره مصاحبه علمی و ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی سازمان سنجش آموزش کشور تعیین خواهد شد.

جزئیات و نحوه برگزاری مصاحبه

جلسات مصاحبه در بازه زمانی یازده خرداد لغایت چهاردهم تیر ماه ۱۴۰۰ بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از طرف هر دانشکده به شیوه غیرحضوری برگزار خواهد شد و متقاضیان حائز شرایط شرکت در مصاحبه این دانشگاه لازم است پس از مطالعه راهنما نسبت به شرکت در جلسه غیرحضوری مصاحبه اقدام کنند.

دانشگاه خواجه نصیر هشدار داد: عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان‌های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم ورودی سال ۱۳۹۹ در مقطع دکتری مبلغ هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریال بود که طبق مصوبه هیئت امنای دانشگاه در هر سال درصدی افزایش خواهد یافت لذا شهریه نهایی دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خواجه نصیر دوره دکتری مصاحبه دکتری سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه خواجه نصیر دکتری سال ۱۴۰۰ برای داوطلبان مصاحبه علمی تعیین شده مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد