Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در دومین ماه سال ۱۴۰۰، موسسه اعتباری ملل بیش از ۱۵هزار و ۸۶۰میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون جذب کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته ۱۰درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۱درصد افزایش یافته است. همچنین وملل در این مدت حدود ۶هزار و ۶۴۰میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرد که نشان از دو برابر شدن این رقم نسبت به فروردین ماه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این رقم نسبت به اردیبهشت ماه سال ۹۹، ۴۰درصد کاهش یافته است. 

 وملل در اردیبهشت ماه، ۳۶۰میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد. این رقم حاکی از افزایش هفت درصدی این رقم نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۷درصدی آن نسبت به اردیبهشت ماه ۹۹ است. 

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل در اردیبهشت ماه سال جاری به حدود ۳۸۰میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه گذشته، ۲۸درصد افزایش یافته است. همچنین این مقدار نسبت به اردیبهشت سال گذشته،۷۰درصد رشد را ثبت کرده ‌است. 

با کسر سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از درآمد تسهیلات اعطایی وملل در اردیبهشت ۱۴۰۰، شاهد زیان ۱۸میلیارد تومانی این موسسه خواهیم بود. این در حالی است که وملل در فروردین، سودی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی شده بود.

پربیننده ترین وام‌ ها و سپرده‌ های بانکی زیاد شد / بالاترین مبلغ سپرده‌ ها مربوط به کدام استان است؟ غیر قانونی بودن توقیف دارایی ایران در لوکزامبورگ تایید شد / رفع مانع قضایی انتقال دارایی بانک مرکزی به کشور سازمان تامین اجتماعی به صاحبان اصلی خود بازگردد تازه‌ ترین آمار از میزان معامله چک‌ ها / کدام استان بیشترین چک برگشتی را دارد؟ اقتصاد اصلی ترین بخشی است که باید اصلاح شود / دولت باید سرمایه‌ گذار پیشران در اقتصاد باشد، نه مداخله‌ گر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وملل انتخابات ۱۴۰۰ رقم نسبت اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳