Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:21:52 GMT

شرکت سازنده جت های مافوق صوت Aerion منحل شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۳۷۵

شرکت سازنده جت های مافوق صوت Aerion منحل شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل انگجت، شرکت‌ها درمورد چالش‌های ساخت جت‌های مافوق صوت بی صدا در حال یادگیری هستند. در همین رابطه برخی منابع گزارش می‌دهند که شرکت سازنده جت‌های مافوق صوت Aerion به طور ناگهانی منحل می‌شود.

شرکت سازنده هواپیما‌های تجاری مافوق صوت بی صدای Aerion اعلام کرد که برای تامین بودجه در فضای مالی فعلی، مشکل دارد و با توجه به شرایط، مراحل مناسب را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت به عنوان اولین جت تجاری مافوق صوت با طراحی خصوصی، توجه خود را بر روی AS۲ متمرکز کرده بود. هدف از این کار، این بود که با سرعت بیش از ۱۰۰۰ مایل بر ساعت بدون سر و صدا، پرواز کند. این هواپیما قرار بود تا سال ۲۰۲۴ آماده شود و تا سال ۲۰۲۶ سرویس دهی را آغاز کند.

شرکت ایریون تعدادی شریک برجسته از جمله بوئینگ و جنرال الکتریک داشت و فرماندار فلوریدا را هنگامی که از برنامه خود برای ساخت کارخانه در فرودگاه بین المللی اورلاندو ملبورن رونمایی کرد، ستایش کرد.

هزینه های سرسام آور ساخت جت مافوق صوت

البته شرکت Aerion اعلام نکرد که پس از انحلال این شرکت، برای دارایی‌ های آن چه اتفاقی خواهد افتاد. همچنین این شرکت در اواخر آپریل به دنبال پیشرفت‌ های جدید بود. با این حال، منحل شدن شرکت ایریون اصلا تعجب آور نیست ، چون طراحی هواپیما ذاتا گران است و این موضوع مخصوصاً در مورد فناوری پیشرفته‌ای مانند این صادق است. شرکت Aerion اعلام کرد که تولید AS۲ به ۴ میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد.

البته این پایان سفر هوایی مافوق صوت خصوصی نیست. استارتاپ Boom Supersonic هنوز در حال توسعه هواپیمای Overture خود ، با امید به انجام پرواز‌های مسافربری تا سال ۲۰۲۹ است.

بیشتر بخوانید

اولین تاکسی هوایی مورد آزمایش قرار گرفت + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جت شخصی جت مسافربری مافوق صوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت صنعتی‌معدنی‌گل‌گهر و شرکت سنگ‌آهن‌گهرزمین به عنوان کمپانی‌های فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن کانه‌های فلزی از جمله سنگ‌آهن، کنسانتره، گندله، فولاد و... شناخته می‌شوند؛ در همین راستا و به موجب معاملات و مبادلات فی‌مابین در رابطه با موضوع فعالیت اصلی شرکت‌ها، کگهر در تلاش بود تا مطالبات خود از کگل را وصول نماید. امّا نتیجه تلاش‌ها چه شد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwu

دیگر خبرها

  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است