Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۷۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش برنا؛ عبدالمحمد خواجه‌ئیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: واکسن برای همه افراد بالای ۸۰ سال استان موجود است.

او افزود: در ادامه طرح واکسیناسیون ۷ هزار و ۴۰۳ نفر معادل ۶۷٫۳ درصد از افراد بالای ۸۰ سال در استان واکسن کرونا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه ئیان گفت: تاکنون در استان بوشهر ۲۷ هزار و ۱۱۳ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۶۵۹ نفر هر دو مرحله تزریق کردند و این مهم در قشر‌های مختلف بر اساس سند ملی واکسیناسیون ادامه دارد.

او با بیان اینکه به ۳ هزار و شش نفر معادل ۴۳٫۷ درصد افراد ۷۵ تا ۸۰ سال استان واکسن تزریق شده است افزود: هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران مزمن، سرطانی، ام‌اس، دیالیز نیز واکسن کرونا دریافت کردند.

خواجه ئیان از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به صورت خودروی خبر داد و بیان کرد: ۱۶ مرکز تجمیعی و یک مرکز خودرویی برای دریافت واکسن در استان راه‌اندازی شده به طوری که مرکز خودرویی بوشهر یکی از ۸ مرکز خودرویی دریافت واکسن کرونا در کشور است.

او با بیان اینکه محموله‌های جدید واکسن کرونا به استان بوشهر ارسال‌شده است اظهار کرد: برای ایمن‌سازی جامعه در برابر بیماری کرونا اقدامات مهم در حال اجراست.

خواجه ئیان با بیان اینکه همه کادر درمانی و بهداشتی استان بوشهر بر اساس سند ملی واکسیناسیون واکسن کرونا دریافت کرده‌اند افزود: بیماران مزمن هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، پیوند اعضا، ام. اس، بیماران سرطانی، معلولان، پاکبانان و کادر‌های مختلف نظام پزشکی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون استان بوشهر جامعه نظام پزشکی سالمندان بوشهر کرونا واکسن کرونا واکسن کرونا دریافت واکسن کرونا بالای ۸۰ سال استان بوشهر خواجه ئیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر باعث افزایش سطح آب در سدهای استان بوشهر شد و برخی از سدها به صورت کاملاً پر شد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت سد ۴.۵ میلیون متر مکعبی تنگ ارم در شهرستان دشتستان بیان کرد: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به ۵۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سد باغان خبر داد و اضافه کرد: حوضچه‌های سد تغذیه مصنوعی و بندهای کنترل سیلاب استان نیز با این بارش‌ها سیراب شدند.

وی از بهبود وضعیت آب‌دهی رودخانه‌های استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۵ میلیون مترمکعب رواناب در سدهای استان بوشهر ذخیره شد.

کد خبر 6096872

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان