Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:26:31 GMT

ساخت ۱۴۱۴ واحد مسکن طرح اقدام ملی در همدان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۷۹۹

ساخت ۱۴۱۴ واحد مسکن طرح اقدام ملی در همدان

مجید صالحی‌امیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان انجام شده که در مرحله اول ثبت‌نام فاز اول ۲ هزار و ۸۶۰ نفر در شهرهای اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان،کبودراهنگ، گیان، ملایر، نهاوند و همدان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله دوم ثبت‌نام در اسفند ماه سال ۹۸ تعداد ثبت‌نام‌های انجام شده ۴۴ هزار و ۲۱۴ نفر در شهرهای اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان، کبودراهنگ، گیان، ملایر، نهاوند و همدان صورت گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: در مرحله سوم از طریق پیامک تعداد یک‌هزار و ۶۷۳ نفر ثبت‌نام صورت گرفت که در شهرهای اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان، کبودراهنگ، ملایر و همدان انجام شد.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم فاز چهارم از طریق پیامک ۵ هزار و ۹۹۶ نفر ثبت‌نام صورت گرفت که در شهرهای برزول، دمق، رزن، فامنین، فیروزان، قهاوند، کبودراهنگ، کرفس، گل‌تپه و مریانج انجام شده و توسط اداره‌کل بنیاد مسکن استان در حال بررسی است.

صالحی‌امیر با بیان اینکه اراضی که به طرح اقدام ملی تولید مسکن تخصیص یافته دو دسته است افزود: این اراضی شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمیعت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که شهرهای همدان و ملایر بالای ۱۰۰ هزار نفر بوده که امور مربوط به ساخت مسکن اقدام ملی در این دو شهر به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز بنیاد مسکن به عنوان کارگزار مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان تائید نهایی در شهر همدان ۵ هزار و ۳۹ نفر، در شهر ملایر ۵۹۵ نفر و در سایر شهرهای استان ۹۶۱ نفر است خاطرنشان کرد: متقاضیانی که واریز وجه کرده‌اند در شهر همدان ۴ هزار و ۸۲۳ نفر، در شهر ملایر ۵۷۹ نفر و در سایر شهرهای استان ۶۲۶ نفر است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان در خصوص وضعیت پروژه‌های شروع شده طرح اقدام ملی مسکن در همدان نیز گفت: ۴۸۰ واحدی جنب دانشگاه پیام نور، ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی، ۷۱۰ واحدی حصار حاج شمسعلی همدان با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ۱۲۰ واحدی حصار حاج شمسعلی با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند پروژه ۲۷۴ واحدی شهرک شهید حیدری یک و ۴۵ واحدی شهرک شهید حیدری ۲ هر دو با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است از اجرای پروژه ۲۴ واحدی اسدآباد با کارگزاری بنیاد مسکن و گروه ساخت خبر داد و گفت: پروژه ۸۱ واحدی تویسرکان نیز با کارگزاری بنیاد مسکن و گروه ساخت اجرا می‌شود.

صالحی‌امیر با اشاره به اجرای پروژه ۲۸ واحدی جورقان از طریق کارگزاری بنیاد مسکن و گروه ساخت یادآور شد: پروژه ۱۲۰ واحدی سرکان، پروژه ۴۵ واحدی کبودرآهنگ و پروژه ۳۰۱ واحدی نهاوند نیز هر سه با کارگزاری بنیاد مسکن و گروه ساخت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید صالحی امیر طرح اقدام ملی مسکن همدان طرح اقدام ملی ۱۰۰ هزار نفر انجام شده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

گفتنی است اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی