Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان سرپرست مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه برای مقابله با قطعی اینترنت در ایام قطعی برق در سایت‌های بزرگ BTS ژنراتور تعبیه شده است، گفت: البته باتری‌های پشتیبان برای مواقع ضروری در سایر مراکز وجود دارد.

مروت‌علی میری‌سیاهی پیش از ظهر امروز (۲ خردادماه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران که به‌ صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه قطعی برق در روزهای گذشته، باعث بروز مشکلاتی برای کاربران اینترنت شده است؛ هر چند نوسانات در استان زنجان نسبت به سایر مناطق کمتر بوده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اقدامات برای چنین شرایطی انجام شده ولی در برخی مواقع قطعی مکرر برق مانع شارژ مجدد باتری‌های پشتیبان شده و همین موضوع باعث بروز قطعی اینترنت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای پوشش اینترنت در استان و دسترسی بیشتر به خدمات به‌روز در این حوزه انجام شده است، افزود: بالای ۸۷ درصد از روستاهای با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار استان، از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند. در این راستا ۴۰۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سراسر استان نگه‌داری و پشتیبانی می‌شود تا زنجانی‌ها دسترسی لازم به اینترنت پرسرعت را داشته باشند. همچنین ۱۱۰۰ زنجانی نیز سرویس مورد نظر را از طریق فیبر نوری دریافت می‌کنند.

میری‌سیاهی در ادامه، بهره‌مندی یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری از خدمات تلفن همراه را گام بزرگی در استفاده از خدمات در این حوزه در استان دانست و یادآور شد: این تعداد توسط ۵۶۵ سایت موبایل پوشش‌دهی می‌شود که ۷۵ درصد آن‌ها به خدمات ۳G دسترسی دارند که امیدواریم با کارهای در دست اقدام، این آمار به بالاترین سطح برسد.

این مسئول به آمارها در حوزه تلفن ثابت در استان نیز اشاره کرد و گفت: ۴۳۰ هزار شماره منصوبه در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۲۰ هزار مشترک کارکن به ثبت رسیده و ۸۰ هزار نفر نیز از پورت ADSL بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد نیز ۵۹ هزار مشترک کارکن وجود دارد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از ۳۰ پروژه در بازه زمانی اردیبهشت پارسال تا اردیبهشت امسال، افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و باعث سهولت در ارائه خدمات به مشترکان شده است و این امر در حالی است که طی ۱۸ سال گذشته مخابرات در حوزه تلفن ثابت هیچ‌گونه افزایش تعرفه نداشته و علی‌رغم افزایش قیمت‌ها در امر بسترسازی و خرید تجهیزات توانسته‌ایم خدمات را به مشترکان ارائه دهیم.

میری‌سیاهی به وضعیت خدمات‌رسانی به شهرک‌های جدیدالتاسیس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این امر جزو اولویت‌ها است ولی متاسفانه مخابرات پس از تحویل شهرک‌ها وارد کار می‌شود، در حالی‌ که باید همچون سایر شرکت‌های خدمات‌رسان قبل از آغاز ساخت و ساز، بسترهای مخابراتی در این شهرک‌ها در نظر گرفته شود. البته از شهروندان نیز درخواست داریم با توجه به نرخ پایین تعرفه بیشتر از تلفن ثابت استفاده کنند که این امر، ما را در خدمات‌رسانی یاری خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند