Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه افزایش ۱۰ درصدی قیمت تلویزیون هنوز تصویب نشده، گفت: بازار کشش افزایش قیمت را ندارد و کاهش فروش در پی انتشار اخبار افزایش قیمت لوازم خانگی، برخی تولیدکنندگان را از اعمال قیمت جدید منصرف کرد.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی مطرح شد، اما سیدعلیرضا موسوی مجد، رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه افزایش قیمت ۱۰ درصدی لوازم خانگی صحت ندارد، اظهار کرد: تولیدکنندگان انواع  تلویزیون تقاضای افزایش ۱۰ درصدی قیمت را داشتند و این درخواست را برای بررسی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کردند، اما بعد از انتشار خبر افزایش قیمت که باعث کاهش فروش شد برخی از شرکت‌ها از این تقاضا منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر به گفته وی بازار کشش افزایش قیمت را ندارد و  همچنین به دلیل کاهش نرخ ارز، برخی از شرکت‌ها اصلاً قصد افزایش قیمت ندارند.  

رئیس انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر با بیان اینکه علت درخواست افزایش قیمت، افزایش هزینه‌های پرسنلی و سایر هزینه‌های تولید بود، تصریح کرد: مهمترین موضوع برای تولید کنندگان سرمایه در گردش است و فروش کالا اولویت دارد تا بتوانند آنها را جایگزین کنند. در همین راستا بحث افزایش قیمت که چند ماه پیش مطرح شده بود برای برخی از تولیدکنندگان منتفی شد.

ایسنا/

برچسب ها: لوازم خانگی ، قیمت لوازم خانگی ، افزایش قیمت لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OIz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی افزایش قیمت لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی افزایش قیمت ۱۰ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟