Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال علیپور خنکداری نماینده مردم نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، در جلسه امروز مجلس با اشاره به اتفاقات دیدار سایپا و پیکان گفت: چند هفته پیش و در بازی سایپا و پیکان، احساس تبانی ایجاد شد. 30 ثانیه مانده به پایان بازی، تعویض ششم انجام شد و مطابق قانون باید از پیکان امتیاز کم کنید، نه اینکه به سایپا امتیاز بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه میلیون عاشق فوتبال استان مازندران و همه مردم فوتبالدوست شهرستان‌های قائمشهر و سوادکوه منتظر عدالت هستند، نه رفیق‌بازی.

وی با اشاره به خصوصی بودن باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: بخش خصوصی به قائمشهر آمده و نشاط را در این شهر ایجاد کرده است. نیاییم با بی‌قانونی و بی‌عدالتی،‌ به سرمایه‌گذار و مردم فوتبالدوست قائمشهر دهن‌کجی کنیم. نساجی، ملوان، صنعت نفت و تراکتور، ظرفیت‌های فوتبال ایران هستند و نیاییم به آنها دهن‌کجی کنیم. به شما اجازه نمی‌دهیم به نساجی ظلم شود و به سایپا امتیاز بدهید. اینجا کشور قانون است و من به‌عنوان خادم مردم، چنین اجازه‌ای (اضافه شدن سه امتیاز به سایپا) نمی‌دهم. آقای وزیر! بیا وسط و جلوی این بی‌عدالتی را بگیر!

دیدار سایپا و پیکان روز یکشنبه هفته گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد که پیکان به برتری 2 بر یک دست یافت. در این دیدار پیکان به جای 5 تعویض 6 تعویض انجام و پرونده این دیدار در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال بررسی است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید