Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد لیست غایبن صنعت نفت برای دیدار با استقلال به ۵ نفر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دیداری معوقه از چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای استقلال تهران خواهد بود.

این بازی درحالی برگزار خواهد شد که سیروس پورموسوی، حسین ساکی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید ۴ ستاره تیم خود را در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هنوز وضعیت امید حامدی فر هافبک جوان صنعت نفت برای حضور در این دیدار مشخص نیست و به نظر می‌رسد پورموسوی پنجمین بازیکن خود را در این دیدار در اختیار نداشته باشد.

امید حامدی فر در دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی که با تساوی یک بر یک دو تیم همراه بود حضور داشت و در دقیقه ۵۷ زمین مسابقه را ترک نمود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال و صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو

هنوز تکلیف سرمربی بارسلونا برای فصل آینده مشخص نیست.

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند یا این باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از مذاکرات داخلی امروز، هنوز توافقی بین ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری حاصل نشده است. لاپورتا بر حفظ ژاوی تأکید دارد، اما احتمال جدایی این سرمربی در پایان فصل همچنان وجود دارد و بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌ها است. تصمیم نهایی به زودی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این موندو دپورتیوو در خبری فوری اعلام کرده بود که ژاوی برای ماندن در بارسلونا اعلام آمادگی کرده بود اما مذاکرات امروز این سرمربی جوان و مدیریت بارسا فعلا از نگاه رومانو به بن‌بست خورده است. به گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، آبی‌اناری‌ها موازی با مذاکراتی که با ژاوی برای ماندن او دارند، از رفا مارکز به عنوان گزینه جانشینی او یاد می‌کنند و روی نام او برای هدایت بلوگرانا اتفاق‌نظر دارند.

بیشتر بخوانید: فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده