Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول ماهیان سردابی اداره کل شیلات استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه چهارمین تولیدکننده ماهی قزل‌آلای کشور است.

سعید بابایی در گفت و گو با ایسنا، از استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در تولید ماهیان سردابی یاد کرد و افزود: از آنجایی که استان‌های ساحلی خیلی در زمینه تولید ماهیان سردابی فعال نیستند، کرمانشاه چهارمین استان تولیدکننده ماهی قزل‌آلا در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با بیان اینکه بیشترین ماهی قزل آلا تولیدی در استان کرمانشاه در شهرستان دالاهو تولید می‌شود، گفت: در تمامی شهرستانهای استان تولید ماهی قزل آلا داریم، به نحوی که حتی در سال گذشته در شهرستان قصرشیرین که جزو نقاط گرمسیری است هم تولید ماهی قزل آلا داشتیم.

کارشناس مسئول ماهیان سردابی اداره کل شیلات استان کرمانشاه سپس با اشاره به فعال بودن 377 مزرعه قزل‌آلا در استان، گفت: پیش‌بینی می‌شد امسال شاهد تولید 16 هزار و 700 تنی ماهیان قزل‌آلا در استان باشیم که به دلیل خشکسالی و کاهش شدید منابع آبی احتمالا این هدفگذاری محقق نخواهد شد.

 بابایی اضافه کرد: سال گذشته 15 هزار و 450 تن انواع ماهی سردابی در استان کرمانشاه تولید شد.

  بابایی اشاره‌ای هم به قیمت ماهی قزل آلا در کرمانشاه داشت و گفت: هم اکنون میانگین قیمت هر کیلوگرم ماهی قزل آلا در استان حدود 50هزار تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماهی سردآبی قزل آلا كرمانشاه ماهی قزل آلا استان کرمانشاه ماهیان سردابی تولید ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات