Web Analytics Made Easy - Statcounter


خسرو دهقانی دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عنوان کرد: دو هزار و ۹۶۰ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های استان داوطلب شده‌اند که صلاحیت آن‌ها در هیات نظارت بخش‌ها بررسی شده است و امروز نتیجه‌اش به داوطلبان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کسانی که صلاحیتشان در این مرحله رد شده است می‌توانند از فردا به مدت چهار روز شکایت خود را به هیات نظارت انتخابات شهرستان خود اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر درباره انتخابات شورا‌های شهر نیز بیان کرد: از میان هزار و ۶۶ داوطلب شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان پس از بررسی صورت گرفته در هیات اجرایی، و هیات نظارت شهرستان و استان، صلاحیت ۹۲۵ نفر تایید شد.

دهقانی افزود: داوطلبانی که شکایتشان را درباره تایید نشدن صلاحیت به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده‌اند نتیجه شکایت خود را از هشتم تا پانزدهم خرداد دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

بیش از ۶۷ درصد بوشهری‌ها واجد شرایط رای هستند صلاحیت ۸۹ درصد داوطلبان شورای شهر استان بوشهر تایید شد صلاحیت بیش از ۹۹ درصد داوطلبان شورا‌های روستایی بوشهر تایید شد

او اعلام کرد: اسامی قطعی نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر روستا و تیره‌های عشایری ۱۷ تا ۱۹ خرداد اعلام رسمی خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر زمان تبلیغات نامزد‌ها را ۲۰ تا ۲۶ خرداد عنوان کرد و گفت: پس از اعلام نامزد‌های انتخابات، آنان می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند که با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات تجمعی ممنوع است و نامزد‌ها باید از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند.

دهقانی ادامه داد: البته سایر انواع تبلیغات طبق آنچه که در قانون آمده مانند نصب عکس و پوستر در محل‌های تعیین شده، مجاز است.

او افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک خواهد بود. ۱۶ شهر و مرکز استان و هشت کلان‌شهر در کشور این انتخابات را به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در دیگر نقاط استان هم فرایند‌های انتخابات به جز صدور تعرفه رای و شمارش آرا الکترونیک است و همه شعب به دستگاه‌های احراز هویت مجهز خواهند شد.

داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌‌کنند.

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها انتخابات 1400 انتخابات شوراهای شهر و روستا استانداری بوشهر انتخابات شورا اسلامی شهر نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است