Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:34:14 GMT

معرفی کولر گازی های پرتابل

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۲۱۵

معرفی کولر گازی های پرتابل

کولر گازی سیستمی است که از آن برای خنک سازی یک فضا با از بین بردن گرما از فضا و انتقال آن به برخی از مناطق خارج، استفاده می شود. سپس به کمک آن هوای خنک را می توان از طریق تهویه به سراسر ساختمان منتقل کرد.

در واقع نحوه ی کار کولر گازی به این صورت است که یک مبرد مایع سرد با جذب گرما از اتاق گرمتر در اواپراتور، اتاق را خنک می کند سپس مبرد به فاز تبدیل می شود و از طریق کمپرسور قرار می گیرد تا دمای آن افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبرد از راه سیم پیچ های کندانسور عبور کرده و گرما را از مبرد به هوای خارج منتقل می کند مبرد منبسط می شود تا فشار خود را کاهش دهد و به زیر دمای اتاق خنک شود تا چرخه دوباره تکرار شود. کولر گازی یکی از اجزای اصلی سیستم است که بر روی کنترل درجه حرارت خانه به منظور به حداکثر رساندن راحتی و قابلیت زندگی در یک فضا متمرکز است.

کولر گازی ها انواع مختلفی دارند که برند های مختلفی به ساختن آن ها اقدام می کنند که پس از خرید حتما باید در مورد پارامترهای کولر گازی سوال شود و با توجه به متراژ خانه خود به خرید آن اقدام کنید. به عنوان مثال اگر خانه کوچک دارید باید کولر گازی با ظرفیت های کم بخرید که در این رابطه پیشنهاد ما به شما خرید کولرگازی پرتابل می باشد. اکنون در این مطلب قصد داریم یکی از وبسایت های قابل اطمینان که شما کاربران می توانید هر مدل کولر گازی از جمله پرتابل را از آن سفارش دهید به شما معرفی کنیم و  در ادامه ی این مطلب بیشتر و بهتر با آن آشنا خواهید شد.

 

کولر کازی پرتابل چیست؟

کولر گازی های پرتابل یکی از انواع کولر های گازی است که در فروشگاه اینترنتی معرفی شده در این مطلب موجود می باشد. این مدل کولر بر خلاف کولرهای دیگر ابعاد کوچکی دارد و به دلیل دقت و ظرافت فراوانی که برند های مختلف در ساخت آن به کار برده اند زیبایی خاص و چشم نوازی دارد و می تواند بر شیک بودن اتاق نشیمن بیافزاید. همچنین باید بگوییم که پنل این مدل کولر گازی ها با مقاومت بالایی تولید شده اند که در برابر تمام شرایط چه سرد و چه گرم سازگاری بالایی دارند و می توانند سال های زیادی با کیفیت و بالا کار کنند. به علاوه به دلیل اینکه وزن آن ها بسیار مناسب است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند همچنین ابعاد مناسب آن از محل های از پیش تعیین شده به خوبی جای می گیرد. 

ویژگی ها و فواید کولر گازی پرتایل

همانطور که اشاره کردیم کولر گازی پرتابل دارای پیشرفته ترین فناوری ها می باشد. برای مثال یکی از آن ها عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. یعنی هم توانایی تولید هوای خنک و هم تولید هوای گرم را دارد و در نتیجه می توان در هر چهار فصل سال از آن استفاده کرد. تولید صدای بسیار کم و هوای خنک با قدرت بالایی از دیگر قابلیت های این کولر می باشد چراکه نوع موتوری که در ساختار آن به کار رفته است سبب شده است هوای سردی که تولید می کند از قدرت بالایی بهره ببرد و فضای مطلوبی را ایجاد کند و همچنین میزان صدایی که تولید می کند بسیار ناچیز و است و می توانیم بگوییم که به ندرت به گوش افراد حاضر در محیط می رسد و پس این کولر را باید یک محصول کاملا بی صدا به شمار آورد.

از دیگر قابلیت هایی که ال جی برای این محصول خارق العاده ی خود به کار برده است طراحی و دیزاین ظاهری بسیار شیک آن را باید نام برد. بادقت در ساختار این کولر به راحتی می توان به این قضیه پی برد و همچنین می تواند محیط بسیار شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد. 

 

فروشگاه اینترنتی فروش کولرگازی

همانطور که گفتیم فروشگاه اینترنتی فروش کولر گازی در بانه یکی از سایت هایی است که طی سال های زیادی در زمینه ی فروش مدل های مختلف کولر گازی فعالیت دارد و حوزه فعالیت فقط در زمینه کولر گازی است و شما هر سوالی دارید می توانید به کارشناسان فروش تماس گیرید سپس محصول خود را خریداری نمایید. همچنین به دلیل اینکه همواره محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند توانسته است کاربران خود را در هر نقطه ای از ایران راضی نگه دارد. در واقع این فروشگاه اینترنتی طی سال های فعالیت خود با تکیه بر تجربه 9 ساله فروش و خدمات پس از فروش محصولات تصفیه ی هوا(کولرگازی)، تمامی سعی خود را بر آن داشته است که بهترین و به روز ترین مدل های کولر گازی و اسپلیت ها را با بهترین قیمت به بازار عرضه نماید. اکنون اگر دوست دارید اکنون قیمت کولرگازی پرتابل در وبسایت اینترنتی فروش کولرگازی قرار داده شده است.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی کولر گازی ها ی فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید سه‌شنبه صبح (۱۱ اردیبهشت) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.

شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم با هدف تأمین پایدار و رفع ناترازی گاز کشور و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی، اقدام‌هایی گسترده را طرح‌ریزی و اجرا کرده است. در این زمینه می‌توان به امضای قرارداد و اجرای طرح‌های توسعه فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی، توسعه گام نخست میدان گازی کیش، پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل، طرح ضربتی توسعه میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی و.... اشاره کرد.

شرکت ملی نفت ایران برای تحقق این اهداف و توسعه میدان‌های گازی کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، مذاکراتی پرشمار را با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید ایرانی انجام داده است. در نتیجه این اقدام‌ها، تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی در جنوب، جنوب غرب کشور و خلیج همیشه فارس با تخمین حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلار و ۴۰۰ میلیون دلار و با هدف تولید حدود روزانه ۱۲۸ میلیون مترمکعب گاز با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی امضا می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با تکمیل مطالعات تفاهم‌نامه‌های یادشده و امضا و اجرای کامل قراردادهای طرح‌های یادشده، ضمن افزایش تولید گاز کشور و رفع ناترازی، ۲۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم به‌ویژه در استان‌ها و شهرهای محل اجرای طرح‌ها ایجاد شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها یک درصد از حجم سرمایه‌گذاری یادشده برای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران به‌ویژه در مناطق نفت‌خیز صرف خواهد شد.

در این طرح‌ها، برای نخستین بار هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی به‌منظور تأمین پایدار خوراک مورد نیاز مجموعه‌های به مطالعه و توسعه بالادستی میدان‌های گازی کشور می‌پردازند که گامی مؤثر برای تأمین مطمئن و پایدار خوراک این صنایع، استفاده از سرمایه‌های انباشته‌شده در این مجموعه‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در صنایع پتروشیمی و ثروت‌آفرینی برای کشور است.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه‌های توسعه میدان‌های گازی «زیره و خارتنگ» و ساختار اکتشافی «دارنگ»، توسعه میدان‌های گازی «سفید زاخور، سفید باغون و هالگان»، توسعه مخازن «خامی زیلایی و کارون» و جمع‌آوری گازهای همراه مسجدسلیمان، توسعه میدان گازی «عسلویه غربی» و ایستگاه تقویت فشار کنگان، توسعه مخازن «خامی شهیدان، زیلایی و کارون»، توسعه میدان‌های گازی «میلاتون و رودک، بینک و رگ سفید» و توسعه میدان‌های گازی «اهواز و مارون خامی» با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد صنعت نفت امضا می‌شوند.

کد خبر 6092488

دیگر خبرها

  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی